Obserwatorzy

niedziela, 9 grudnia 2012

Wyróżnienie

od Eluni:
 
 
 
otrzymałam już dosyć dawno. Serdecznie dziękuję. Dziś odpowiem na pytania skierowane do mnie i wywiążę się z zasad zabawy nominując kolejne blogi.
Pytania od Eluni:
1.Ulubiony kolor? - odcienie niebieskiego - wszelkie; do jasnoniebieskiego, poprzez dżinsowy do petrolu i laguny.
2. Największe marzenie? - nie mam już specjalnych marzeń; teraz bardzo przyziemne, by dotrwać w zdrowiu i sprawności do starości oraz, by nikt nie musiał koło mnie "chodzić".
3. Czy masz zwierzaka? co to jest? - mam 2 psy; zawsze i na pierwszym miejscu są psy. Gdybym mogła miałabym ich więcej.
4. Wakacje lubię spędzać...? - nie lubię tzw. wczasów, lubię góry i tzw. łono przyrody.
5. Książka czy film? - i to, i to.
6. Ulubiony kwiat? - głównie wiosenne; nie mam ulubionych szczególnie, no może hiacynty.
7. Jakiej słuchasz muzyki? - nie jestem muzykalna, lubię np. "Elektryczne gitary".
8. Optymistka, realistka czy pesymistka? - realistka z odchyleniem pesymistycznym.
9. Piszesz listy czy e-maile lub sms-y? - wszystkie, jednak w ostatnich latach głównie e-maile.
10. Jakiego domowego zajęcia najbardziej nie lubisz? - prasowania.
11. Chciałabym się jeszcze nauczyć... - więcej programów komputerowych: prezentacje w Power Poincie, lepszej obróbki zdjęć; nowych technik robótkowych.
Wyróżnienie przesyłam następujacym osobom/blogom:
 
Zasady:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonanąrobotę". Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytańotrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Moje pytania:
1.Dlaczego rozpoczęłaś przygodę z blogowaniem?
2.Z czym kojarzy Ci się Boże Narodzenie?
3.Wolny czas lubisz spędzać w domku czy na łonie przyrody?
4.Jaką preferujesz formę aktywności fizycznej?
5.Ulubione hobby?
6.Kawa czy herbata?
7.Pies czy kot?
8.Czy lubisz zupy?
9.Twój znak zodiaku?
10.Czy wierzysz w przeznaczenie?
11.Twoje słabe strony?

11 komentarzy:

Powrót do tradycji pisze...

Dziękuje :)

Hanka pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie, miło mi :)) Pozdrawiam

k studio handmade pisze...

Gratuluję wyróżnienia:)Dzięki niemu mogłam Cię troszkę poznać:)Przypomniałaś mi o moich zaległościach. Muszę to załatwić jak najszybciej, pozdrawiam:)

halszka pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie
pozdrawiam

halszka pisze...

Bardzo dziękuję za wyróżnienie
pozdrawiam

Urszula97 pisze...

Antonino,bardzo dziękuję za wyróżnienie ale nie dawno zostałam już nominowana.

barbarahaft pisze...

gratuluję wyróżnienia.
Bardzo cieszę się że trafiłam na Twojego bloga. Wszystkiego jeszcze nie obejrzałam ale z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie

barbarahaft pisze...

gratuluję wyróżnienia.
Bardzo cieszę się że trafiłam na Twojego bloga. Wszystkiego jeszcze nie obejrzałam ale z przyjemnością dołączę do grona obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie

KonKata pisze...

Gratuluję wyróżnienia
z 2 całkowicie się zgadzam z Tobą
a niebieskości u Ciebie duuużo
pozdrawiam

K. pisze...

Fajny komplet. Bardzo radosny :]

Iwona pisze...

Bardzo dziekuję za wyróznienie :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails