Obserwatorzy

piątek, 22 czerwca 2012

Bransoletka dziewiarki (2)

Ponieważ praca zawodowa mnie dość mocno absorbuje, mało mam czasu na realizację większych projektów. Żyję jednak nadzieją, że niebawem uda mi się przedstawić coś sensownego. Na razie nadal małe formy. W lecie na opalonych przedramionach świetnie wyglądają ażurowe, szydełkowe bransoletki. O na przykład takie:



Wykonane z różnych bawełnianych nitek, zapinane na guziczki. Wykorzystałam wzory taśm szydełkowych: 


M.in. takie schematy:




 Kolejne bransoletki, tym razem zrobione wzorem kwiatuszków:



Matylda stwierdziła, że owszem szydełkowe bransoletki mogą być, ale jej się podobają kwiatuszki. Przed wyjazdem córki szybciutko jakąś tam bransoletkę z wzorem kwiatkowym zrobiłam. Potem jednak przysiadłam i sposób wykonania dopracowałam, a skoro dopracowałam, to naprodukowałam z różnych resztek nici bawełnianych. Na rączkę chudziutką wystarczy zrobić 6 kwiatków, na taką nieco grubszą  - 7. Dodam, że kwiatki robione są w tzw. ciągu. 

Zaczęłam też chustę z  włóczki Maharaja Silk MH32 z biferno. Zdecydowałam się na to, że część chusty będzie zrobiona wzorem gładkim, a potem wykonam część ażurową - jednak nie podjęłam jeszcze ostatecznej decyzji, na jaki wzór ażurowy się zdecyduję. Chusta zapowiada się pięknie, nitka jest przyjazna w robocie i chociaż to jedwab, to zupełnie nie ślizga się na drutach.


Na razie nie wygląda ciekawie, ale szpakowaty kolor włóczki daje interesujący efekt.

19 komentarzy:

jolajka pisze...

Fajny pomysł z tymi bransoletkami:)pozdrawiam

aniam1009 pisze...

Świetne bransolwetki :)) A myślałaś może o zapięciach na zatrzaski? Są wygodniejsze, a można kupić zatrzaski przezroczyste, których zupełnie nie widać :)) Dzięki za wzory :) Na chustę czekam z niecierpliwością :))

Sidney pisze...

Boa tarde, adorei suas pulseiras, são lindas, muito bem feitas, com carinho

Kasia pisze...

Bardzo fajny pomysł z tymi bransoletkami:)) Chusta też będzie Super:)) I tak dużo robisz, ciągle coś tam dziergasz więc jestem pełna podziwu kiedy czas znajdujesz:))

Elusiek pisze...

Ależ te bransoletki są odlotowe!!!!! Jejuuuu! Super! Te trzy na górnym zdjęciu toż to cudeńka. Ja nie umiem tak szydełkiem machać, ale się chyba, kurczę, nauczę! :-)))) Dzięki za schematy. Pozdrawiam

grahasil pisze...

Ale zaszalałaś z bransoletkami, śliczne.

-mamon- pisze...

Bardzo mi się podobają te bransoletki czy mogę wykorzystać te wzory?
Pozdrawiam serdecznie

tonka pisze...

Ależ naprodukowałaś tych bransoletek a wszystkie śliczne:)

evejank.blogspot.com pisze...

Fajne te bransoletki, bardzo pomysłowe. Chusta kolejna zaczęta super

Joanna pisze...

Fantastyczne bransoletki na słoneczne dni. Odgapię tylko jak kupię wiadro czasu :)

Antonina pisze...

Oczywiście proszę korzystać z pomysłu i schematów (te schematy szydełkowych taśm pochodzą gdzieś z netu). Niebawem postaram się umieścić opis wykonania bransoletki kwiatuszkowej.

ankaskakanka pisze...

Fajny pomysł. Piękne bransoletki. pozdrawiam Cię serdecznie

halszka pisze...

Bardzo ładne bransoletki takie letnie i wzorki super.Czy tymi wzorkami można wykończyć np.dół kamizeli i spoódniczki? Bardzo jestem ciekawa wykończenia chusty.
sedecznie pozdrawiam-miłej niedzieli

malaala pisze...

O bardzo fajne :) Małe jest piękne !!!Pamiętaj!Pozdrawiam :)

Robótki Marleny pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje bransoletki:)
Chusta też zapowiada się super, toż to jedwab, musi być super:)
Pozdrawiam, Marlena

Antosia pisze...

Też mi wpadły w oko Twoje bransoletki.

Wiki pisze...

Ależ te bransoletki sa odlotowe! Fantastyczny pomysł.
Również lubię robiś takie małe formy, relaksują mnie bardzo.

blogerzaby pisze...

Fantastyczny pomysł z tymi bransoletkami, chyba się zainspiruje i spróbuje zrobić podobną ;)

Anonimowy pisze...

Można zamówić?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails