Obserwatorzy

czwartek, 14 stycznia 2010

Serwetki-podkładki

Narobiłam takich serweteczek - podkładek z przeznaczeniem pod spodki czy kubki. Nici - kolorowe resztki różnej bawełny.



Dorobiłam duża rustykalną serwetę w kolorze granatowym. Wydaje mi się, że i te kolorowe, i nawet te różowe dobrze komponują się z granatem.






Wzór tej podkładki prosty -  podpatrzony w necie i odrobiony ze zdjęcia.


Opis
rz.1 – 12 słupków dzielonych 2 ocz. łańcuszka,
rz.2 – na każdych dwóch ocz. łańcuszka wieszamy po 2 słupki dzielone 2 ocz. łańcuszka,
rz.3 - na każdych dwóch ocz. łańcuszka wieszamy po 3 słupki dzielone 2 ocz. łańcuszka,
rz.4 - na każdych dwóch ocz. łańcuszka wieszamy po 4 słupki dzielone 2 ocz. łańcuszka,
rz.5. – na każdych dwóch ocz. łańcuszka robimy muszelkę z 5 słupków.

Osoby zgłaszające się  do  walentynkowej zabawy  - "rękawiczki dla zakochanych"  proszę o umieszczanie na swym blogu zdjęcia z linkiem - gdyż takie są zasady zabawy i to jest warunkiem   uczestniczenia poźniej w losowaniu.

9 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Antonina - dlaczego Twój blog nie bierze udziału w konkursie na BLOG ROKU 2009?Wiesz ile miałabyś głosów za Twoją fachowość, super robótki, cierpliwość i bardzo dokładne tłumaczenie wzorów.Szkoda. Zofia.

Mięta pisze...

Bardzo ładne podkładeczki :-) Ja pierw myślałam, ze ta olbrzymia serweta jest czarna, a to granat!! Jak to komputer może kolory mylić ;-)

Antonina pisze...

Zofio - uważam, że moj blog jest zbyt młody na udział w konkursach. Ale dziękuję za uznanie - Twe słowa są jak balsam - bardzo miłe. Dodają checi i do robótkowania, i do blogowania.
Mięta - to jest bardzo ciemny granat i dlatego tak wygląda jakby był czarny. A czarana serweta to dziwna nieco - no nie?

bean pisze...

Fajny pomysł na wykończenie resztek :) Bardzo mi się podoba taki zestaw kolorowych podkładeczek - pięknie współgrają z granatową serwetą :)
Ja również uważam, że Twój blog powinien stanąć do konkursu - nie powinnaś kierować się czasem prowadzenia bloga, tylko sugestiami czytelników ;)
Ja choć nie zawsze zamieszczam komentarz, to z wielką uwagą go śledzę.

Antonina pisze...

bean - dziękuję. A na konkursy rzeczywiście za wcześnie - jest tyle znakomitych blogów, że mój zaginąłby w tej ilości.Poczekamy, zobaczymy może kiedys uznam, że warto.

Kasia pisze...

Ja te podkładki wykorzystałam jako czapeczki na słoiki. Zajrzyj i zobacz jak pieknie wyglądaja ubrane słoiki z konfiturami:))

Anonimowy pisze...

fajny blog,dziękuję za wzory

Urwis pisze...

Bardzo ładne. Pokuszę się o skorzystanie z opisu bo planu je podobne. Zapraszam do mnie :)

witaminka pisze...

fajniutkie podkładki i w ilu różnych kolorkach

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails