Obserwatorzy

wtorek, 11 grudnia 2012

Komin i czapa

Komplet miał powstać jeszcze jesieni z przeznaczeniem do wkładania na kurtkę skórzaną. Jednak wykonany z poślizgiem, wpasował się w wielkie mrozy. Fotografowanie też było pechowe, bo ze trzy razy woziłam go do ogrodu i za każdym razem, zanim doszło do sesji, wyczerpywały się baterie w aparacie. Na koniec zgubiłam banderolkę włóczki, z której został zrobiony.

Druty 5 mm; włóczka: mieszanka merino i akrylu; zużycie komin+ czapa 300 g
 
Włóczka melanżowa - stąd wzór nieskomplikowany i niewymyślny: ryż. Sam komin oparty jest na konstrukcji tej narzutki i tego poncza z kominem. Zaczynałam robótkę od góry, oczka dodawałam tak, jak w opisie  poncza z kominem, potem już leciałam prosto (do skończenia nitki). Czapę zrobiłam wcześniej, by pozostałą włóczkę wykorzystać do końca. 
 

 
Jak widać, taki patent dodawania oczek sprawdza się znakomicie (nie muszę sie martwić i rozliczać jak równomiernie na okrągło dodawać oczka). Dodam jeszcze, że rudą narzutkę noszę bardzo często w jesieni nakładając ją na kurtkę skórzaną (szczególnie rankiem, kiedy jeszcze jest zimno).

27 komentarzy:

aniam1009 pisze...

Świetny komplet, bardzo mi się podobają kolory :))

janielka pisze...

super komplet. dziekuje za wyróznienie.:)

Sztuka rękodzieła pisze...

Jestem tak przywiązana do techniki wykonywania komina od dołu, że nawet nie przyszło mi do głowy, że można go robić od góry:) Tymczasem to rzeczywiście świetny sposób, jeśli chce się najefektywniej wykorzystać ograniczoną ilość włóczki. Dzięki za podpowiedź. Twój zestaw bardzo mi się podoba:)

kachazet pisze...

Kolor fantastyczny! Komplecik zapewne bardzo cieplutki, przynajmniej na zdjęciach tak się prezentuje :) Pozdrawiam

kachazet pisze...

Kolor fantastyczny! Komplecik zapewne bardzo cieplutki, przynajmniej na zdjęciach tak się prezentuje :) Pozdrawiam

Unknown pisze...

Rewelacyjny rudasek!

anabell pisze...

Bardzo mi się taka komino- narzutka podoba, zdecydowanie bardziej niż tradycyjne ponczo lub zwykły komin namotany wokół szyi.
Miłego, ;)

Unknown pisze...

Rewelacyjny komplet :-)
A jaka włóczka genialna :-)
Pozdrawiam serdecznie.

k studio handmade pisze...

Świetny ocieplacz. Włóczka troszkę podobna do Monte.Ona też jest gruba, mięsista.Rudy komplet na obecne mrozy jak znalazł.
Podobno ma być zima stulecia w tym roku. Pozdrawiam:)

Anka pisze...

Wspaniały komplet!

ankaskakanka pisze...

Lubię melanżowe włóczki. Komplet wygląda na wyjątkowo ciepły i fajnie w nim wyglądasz. Pozdrawiam

agniemat pisze...

Bardzo ładny i chyba ciepły:)

Anna pisze...

że też ja nie pomyślałam zeby od góry zrobić ten komin ot i durna pała :) ;)
a przy tym kolorze i grubosci wełenki ryż wygląda super, nie poznałam - dobrze że napisałaś,
no i wogóle pasuje Ci taki kolor, kobietki powinny tak się nosić w zimę kolorowo a nie szaro - buro :)))
pozdrawiam

grahasil pisze...

Świetny komplet na obecne zimowe dni.

Elunia pisze...

Super komplet i kolor świetny :))

nuta pisze...

wow! Jaki fajny ciepluchny i w moich kolorkach komplecik!

Deilephila pisze...

Piękny, choc kolor zupełnie nie mój ale roztacza aurę niesamowitego ciepła:D I wpasowął się rewelacyjnie:D
Pozdrawiam i życzę spokojnych świąt!!

Mariolenka pisze...

Super :) Ja osobiście lepiej czuję się w dłuższym :) Ale to wizualnie też mi się podoba :)

Violetta pisze...

Jak Ci ładnie w tym kopmleciku :))) Pięknie musze popatrzeć na tą czapcie jak ją zrobiłaś:) pozdrawiam cieplutko Viola

Dina-style pisze...

duge garnij komplekt Antonina!

ciapara pisze...

O la la... jaki piekny komplet!!!! I super Ci w nim!!!

Patrycja pisze...

sliczny komplecik, w sam raz na takie mroźne dni :)

Urszula97 pisze...

jaki ciekawy kolorek włóczki, zestaw piękny.Antonino, dziękuję za wyróznienie "Der liebster Blog" ale już trochę wcześniej byłam wyrózniona.

KonKata pisze...

melanże nie wymagają ażurowych wzorów
a ta czapa podobała by mi sie, tez nie cierpię czapki na czoło zakładać ,choć w głowę lubie mieć ciepło

Halinka pisze...

Śliczny, cieplutki komplet!!! Komin ładnie plecki i ramionka grzeje :))) Pozdrawiam

artesanka pisze...

Fajny komplet - dobrze grzeje w zimowe mrozy.
...pozdrawiam...

*gooocha* pisze...

No w takim pięknym komplecie zima chyba nie straszna :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails