Obserwatorzy

wtorek, 6 czerwca 2023

Szydełkowe torebki

noszę zwykle w lecie, gdyż wydaje mi się, że dobrze pasują do letnich sukienek, spódnic i dżinsowych ubranek. Prezentowane torby zrobiłam półsłupkami, ale szydełko wbijałam tylko w jedną nitkę poprzedniego półsłupka - dlatego splot półsłupkowy wygląda nieco inaczej. Obydwie mają wszytą podszewkę, by torby nie uciągały się "do ziemi",  w środku wszyłam kieszenie, żeby nie grzebać na dnie za kluczami lub telefonem.

Żółta torba powstała z włóczki bawełniano-akrylowej z kolorowymi nopkami:



Druga torba została wyszydełkowana ze sznurka bawełnianego kupionego w sklepie ogrodniczym, pas seledynowy to gruba bawełna:



Obie torby noszę całe lato na zmianę i bardzo sobie chwalę - są wygodne i w miarę pojemne.

Przyczepiłam do toreb ozdóbki: żółta dostała kule obrobione szydełkiem i koraliki nanizane na sznurek; sznurkowa ma tylko dwa chwosty w kolorach torby.

A na koniec jeszcze jedna zawieszka do toreb w odcieniach niebieskości:   


Dekoracje torebek dedykuję zabawie blogowej u Splocika  - Małe dekoracje
A to zdjęcie do umieszczenia u Splocika:


9 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Eleganckie te torby , pieknie ozdobione ,trochę dziubdziania było bo powoli przybywa robotki ale są Super.Pozdrawiam.

splocik pisze...

Świetne są te mini dekoracje torebek, a i torebki są fajnym pomysłem na lato. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu czerwca.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Zielony Kamyk pisze...

Super torby! Latem też noszę dzierganie szydelkowe torebki, tylko zupełnie zapomniałam, że można je zrobić z włóczki- ja je robię z bawełnianych sznurków.
Pozdrawiam:)

tojatenia pisze...

Świetny pomysł na letnie torebki i okazja na wykorzystanie włoczki, a dodatki można ciągle zmieniać by pasowały do letniej garderoby.

Iwona pisze...

Takie własnoręcznie wykonane torby są niepowtarzalne i dostosowane wielkością do potrzeb. Jedno co mnie powstrzymuje do wykonania podobnej, to szczelne zapięcie, którego nie potrafię zrobić. Pozdrawiam serdecznie.

Renia pisze...

Podobają mi się Twoje torby, a pomysłowe zawieszki najbardziej! Radosne takie :)

BEATA-BECIA pisze...

Torby fajne I praktyczne !
Dobrze , że wszyłaś podszewkę bo moja kiedyś sięgała kolan hi hi

Barbara H pisze...

Fajne, oryginalne torebki.

Barbara H pisze...

Fajne, oryginalne torebki.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails