Obserwatorzy

niedziela, 11 czerwca 2023

Pomarańczowy sweter

Sweterek zrobiłam jeszcze w zimie i jakoś nie było kiedy go zaprezentować. W międzyczasie kolor pomarańczowy przestaje być modny, ale sweter zostanie do wkładania w dni chłodne. 



Włóczka Kartopu Angora Natural, 530 m/100 g; zużycie: 300 g,  podwójna nitka; druty 5 mm i 4 mm ściągacze




Został zrobiony w klasyczny sposób: każda część osobno. Zszyłam wszystkie części, łącznie z rękawami, które doszyłam do korpusu, by utworzyły obniżoną pachę. Ot zupełny zwyklak, jakie produkowałam w dużych ilościach w latach osiemdziesiątych ubiegłego wieku. 
 

9 komentarzy:

Anna pisze...

Dlaczego przestaje być modny? Dla mnie to zawsze dobry kolor, szczególnie w pochmurne dni 😁 pozdrawiam

Urszula97 pisze...

Zwyklaki są przepiekne.Ładny sweter wydziergalas.Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Modny, czy nie, co za różnica. Ważne, że sweterek dobrze leży, a ten kolor jest wesoły i odmładzający. Pozdrawiam serdecznie.

Joanna pisze...

Bardzo ładny ten zwyklak! Kolor ma taki piękny, energetyczny! Patrząc na pogodę za oknem, to jest raczej akurat na tą zimną aurę :) Pozdrawiam serdecznie!

anonimowa72 pisze...

Podoba mi się sweter. Bardzo.

Zielony Kamyk pisze...

Zwyklaki są najfajniejsze :) a w tak energetycznym kolorze super się prezentuje!:)

Renia pisze...

Oglądałam Twój pomarańczowy 'zwyklak' popijając sok z pomarańczy ;) Bardzo lubię ten kolor, wg. mnie jest on zawsze modny, bo dodaje energii :)))

Anonimowy pisze...

Bardzo lubie kolor pomaranczowy Antonino i zawsze jest modny (jak dla mnie).
Super wygladasz w tym sweterku :)))

Pozdrawiam
Ewa

splocik pisze...

Świetnie Ci w tym kolorze. :)
Super wyszedł sweterek. :)
Pamiętam, gdy były modne te obniżone rękawy, później moda przeminęła, a teraz znów powraca.
Pozdrawiam ciepło.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails