Obserwatorzy

niedziela, 1 lutego 2015

Taka zima u nas

W ogrodzie:




W lesie:
 



 
Cudowna, słoneczna niedziela sprzyjała spacerom. My udaliśmy się do ogrodu, gdzie wciąż jeszcze panuje cień, a więc poduchy śnieżne trzymały się na roślinach.  W lesie znacznie mniej śniegu, toteż zupełnie swobodnie można spacerować. Trwa wycinka - w powietrzu unoszą się olejki eteryczne z pociętych pni.

I jeszcze skarpety  - zrobione jeszcze podczas pierwszego ataku mrozu z włóczki z nopkami, która okazała się niezwykle ciepła (100% wełny). Pierwsza para to skarpety spiralne (na nich uczyłam się robić ten wzór), druga para została wykonana klasycznie.


19 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Będzie Ci ciepło podczas spacerów z psami.

blogchwila pisze...

Zima u Ciebie przepiękna. U nas śniegu jak na lekarstwo, ale takie skarpetki przydałyby się. Pozdrawiam cieplutko:)

pomieszane-poplątane pisze...

Piękna zima:) Zazdraszczam, bo u nas jej nie ma:(
A skarpeciochy super:)

janielka pisze...

piękna zima. Skarpetki super

3nereida pisze...

Ładny słoneczny dzień , super na zimowy spacer .Cieplutkie skarpety widzę przybyły .

Zosia Samosia pisze...

A u mnie już po zimie... ani śladu nie zostało! Choć przyznam się, że nie żałuję, bo już o wiośnie zaczęłam myśleć ;)) Ostatnie skarpetki robiłam, kiedy dzieci były jeszcze małe... wiele, wiele lat temu ;)
Pozdrawiam gorąco!

Anonimowy pisze...

Pieknie i bielutko u Ciebie Antonino.U nas tez troche posypalo,ale pomalu topnieje,prawdziwej zimy nie widac.Zdjecia sliczne,a na kazdym wypatruje malej bezowej kropeczki ,bo Ify nie da sie nie zauwazyc.
Pozdrawiam
Ewa

Aleksandra above the Arctic Circle 69° 40' 33" N, 18° 55' 10" E pisze...

Ja lubie zime, wiec dla mnie zima 1.klasa :-)

Ludwika pisze...

Piękna zima ( u mnie sladu śniegu nie ma) i fajne skarpetki.Pozdrawiam

Sztuka rękodzieła pisze...

U nas też leży śnieg, a mróz go trzyma w stanie stałym, a promienie słońca go skrzą, tak że pięknie jest:) Ale tylko przez okno podziwiałam, spacerek był dopiero wieczorem, nie wyrobiłam się wcześniej...

halszka pisze...

Piękny spacer w zimowy dzień.W takich skarpetkach to można chodzić i nóżki nie marzną.Pozdrawiam cieplutko.

jolajka pisze...

Piękna zima :) U nas wczoraj też była , ale sobie już poszła ;) nie ma śniegu, chociaż za oknem -5
Fajne skarpety, szczególnie te spiralne :)

k studio handmade pisze...

Piękna zima:) U mnie śniegu ani na lekarstwo.Ceny blaszek z moim logo jeszcze nie znam. Pozdrawiam

Barwy Ogrodu pisze...

Piękne, prawie niebieskie te śniegowe zdjęcia. A skarpetki magiczne: spiralne? nigdy takich nie widziałam!
pozdrawiam,
m.

ninkaw pisze...

Widoki cudne i skarpetki skrętki bardzo sięprzydadzą:)
miłych spacerów

Szydełkowe czary-mary pisze...

Ale cudowne widoki i skarpetki też fajne.

Ewa pisze...

W taką zimę to i ciepłe skarpetki potrzebne - pozdrawiam !

Halina pisze...

A jak się nosi te spiralne? Czy nic nie obciera? naprawdę doskonale się układają do stopy?

Pozdrawiam serdecznie Halina

Antonina pisze...

Halino - nie nosiłam spiralnych skarpet w butach, tylko w domu do kapci. Nie wiem więc jak sprawdzają się w butach. W kapciach OK.

Przepisy na ciasteczka owsiane i nalewkę czosnkową podam Paniom niebawem

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails