Obserwatorzy

niedziela, 17 lutego 2013

Kołnierzyk szydełkowy "Margeretka - inna wersja

Jeszcze ponudzę kołnierzykami. Na bazie tego wzoru powstały  jeszcze nieco inne wersje:
Granatowy kołnierzyk jest rozdzielony z tyłu. Robi się go na tym samym łańcuszku, ale każdą część osobno:



A to już eksperyment: kołnierzyk zwężany i zapinany z tyłu:



Taki kołnierzyk może być noszony solo, albo z bluzką z kolnierzykiem; wówczas na kołnierzyk szydełkowy wykładamy kołnierzyk bluzki (dobrze by było, gdyby ten bluzkowy był nieco mniejszy).

11 komentarzy:

Hogata_Rogata pisze...

Podoba mi się.Pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Prosty a jaki elegancki. Pozdrawiam

Mariolenka pisze...

Ten zwężany to dobry pomysł, podoba mi się :)

mośtynka pisze...

Wszystkie wersje bardzo mi się podobają!

Elusiek pisze...

O tak, ten zwężany najbardziej mi się podoba (granatowy), misterna robótka, majstersztyk :)

zgraynka pisze...

Bardzo ładne, podobają mi się. Chyba wirusa u Cię złąpałam, bo teraz po głowie chodzą mi kołnierzyki :-)

Agnieszka Rucińska pisze...

możesz "nudzić" ile chcesz, bo patrzeć na te Twoje prace to sama rozkosz!

aniam1009 pisze...

No co Ty, wcale nie nudzisz :)) Nosić nie lubię, to chociaż pooglądam sobie, a co :))

olimpia2708 pisze...

Prosty ale cudny :))

agacia_cz pisze...

bardzo proszę o pomoc: jak zrobić ten zwężany? męczę się już z tym długi czas, a dopiero dziś trafiłam na twoją stronę -to prawdziwa kopalnia wiedzy i pomysłów!

anja1513 pisze...

Kochana, ja takze chetnie poprosze o wzor na ten zwezany kolnierzy.Jest super elegancki. Bardzo ale to bardzo mi sie podoba. Znajdz prosze troche czasu i duzo ochoty aby wzor jego wukonanaia nam niewtajemniczonym wyjasnic. A znajac Ciebie napewno to kiedys zrobisz, za co juz bardzo serdecznie dziekuje. Pozdrawiam, ania

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails