Obserwatorzy

sobota, 13 lipca 2024

Betonowy odbojnik drzwiowy

Nadszedł czas, żeby go w końcu pokazać, Tym razem zrobiłam taki odbojnik z cementu, a formą była butelka plastikowa ucięta mniej więcej w połowie. Jako uchwyt zastosowałam gruby sznur zatopiony w środku.


Kiedy cement wysechł, zdjęłam formę z plastiku i mam taki odbojnik, który przydaje mi się w przedpokoju i wyhamowuje gwałtownie otwierane drzwi wejściowe, walące w ścianę.

Ten wytwór mojej wyobraźni dedykuję zabawie blogowej u Splocika Małe Dekoracje na lipiec.

7 komentarzy:

Renata pisze...

Jak dla mnie super pomysł, ale czy nie będą się niszczyły drzwi? sama o czym podobnym myślę i nie wiem czy sie zdecyduję. Napisz proszę jak się sprawuje:) pozdrawiam serdecznie

Urszula97 pisze...

Innowacyjny pomysł, świetnie pomyślane, pozdrawiam serdecznie.

splocik pisze...

Ciekawy pomysł. :)
A może nadać mu kolory...
A czy drzwi się nie uszkodzą od jego twardości?
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu lipca.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Antonina pisze...

Renato, też się tego obawiam, nie wypróbowałam w pełni tego odbojnika, bo po prostu wyjechaliśmy do Zagórza. Ale można zrobić inny: np. uszyć i wypełnić piaskiem lub ryżem, albo zrobić szydełkiem. Wtedy na pewno będzie wiadomo, że taki odbojnik nie poobija drzwi.

Splociku jakoś nie widzę pomalowania go jakimś kolorem.

tonka pisze...

Solidna rzecz :D

Iwona pisze...

Ciekawy, praktyczny przedmiot, pozdrawiam.

Beata T pisze...

Oj tak różne przedmioty są nam potrzebne - fajny pomysł :) pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails