Obserwatorzy

wtorek, 13 lutego 2024

Skrzat lutowy (walentynkowy)

Koniecznie musiał "wystąpić" w kolorze różowym, gdyż róż kojarzy się walentynkami i miłością, romantyzmem i pozytywnymi emocjami.

Tegoroczny luty aurą absolutnie nie przypomina zaśnieżonych pejzaży, różowych łun przy zachodzie słońca, mrozu. Jest nadzwyczajnie ciepły, ale i deszczowy, błotnisty, szaro-bury (wygląda bardziej jak marzec). Cóż jednak odwołam się do symboliki  kolorów i przypisanych im miesięcy.


Różowy to nie tylko kolor miłości, przyjaźni i ciepła. Bywa symbolem uniwersalnego szczęścia. 

I chociaż w nadmiarze odbierany jest jako kolor tandetny, to jednak łagodzi stres, stany napięcia, zmniejsza agresję i irytację, napawa optymizmem, sympatią, łagodzi uczucie osamotnienia.

15 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Słodki skrzat a różowy kolor też słodki, pozdrawiam cieplutko.

amuszka pisze...

Prawdziwy cukiereczek🍬🍭. Na walentynki w sam raz. Szkoda tylko, że śniegu nie ma bo widać że ma ochotę na saneczkowanie😄

splocik pisze...

Zaczynam kochać te gnomki i nabieram ochoty, by zrobić jednego lub kilka, ale ochota jeszcze za słaba... :)))
Słodki jest ten różowy gnomek. :)
Napiszę maila i proszę, zajrzyj w najbliższym czasie do poczty.
Pozdrawiam ciepło.

Anna pisze...

Odrobina różowego akcentu jest jak najbardziej wskazana, a skrzat sie wyróżnia o ma pozytywny wpływ na otoczenie

splocik pisze...

Pisałam już, że bardzo podoba mi się ten gnomek, ale komentarz chyba poleciał w kosmos albo do spamu.
Puściłam maila - zerknij.
Pozdrawiam ciepło.

Galeria zamka pisze...

Świetny Gnom! Kiedyś zrobiłam taką broszkę z gnomem w zielonej czapie .

kinagyo pisze...

Uroczy, fikuśny skrzacik! Wygląda na mięciutkiego i puszystego, super wykonanieb :)

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Uroczy skrzat. Do twarzy mu w różowym :-)

Ewa pisze...

Super walentynkowy krasnal. Pozdrawiam!

tonka pisze...

Słodziak :))Mam nadzieję,że choróbsko minęło i doszłaś już do siebie.Życzę zdrowia i serdecznie pozdrawiam:).

Agneta pisze...

Mnie bardzo zaciekawiło plecionkarstwo, kiedy odwiedziłam warsztaty plecionkarskie w Zagrodzie Jamneńskiej.

Motylek pisze...

A różowe kwiaty są przepiękne!
Fajowy optymistyczny różowy skrzacik!
Motylek

Iwona pisze...

Fajne robisz skrzaciki Antonino. Nie wiedziałam, że różowy kolor ma tyle znaczeń. Zawsze go lubiłam, jest delikatny i kobiecy i ma wiele odcieni. Według mnie, tandetny nie może być sam kolor, tylko jego zastosowanie we nadmiarze. Serdecznie pozdrawiam.

Rajani Rehana pisze...

Beautiful blog

BEATA-BECIA pisze...

Fajny skrzat ,taki pozytywny !
Ja lubię róż,szczególnie w ubraniach 😘

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails