Obserwatorzy

środa, 5 grudnia 2012

Ciepła chusta

Wykonana z resztek włóczek o składzie mało wiadomym (jakieś mieszanki wełny z akrylem), wzór: fantazja z głowy.

 Druty 5 mm; włóczka: różna; zużycie 200 g

Kolor dżinsowy z czarnym - zdjęcia nierewelacyjne, bo pogoda kiepściunia i szybko zmierzcha. Nie ma właściwie kiedy fotografować (rano nie ma czasu, po południu jest zbyt ciemno).

A taka zima do nas przyszła:





Zdjęcia dzisiejsze z ogrodu, kiedy to przytoczyłam się tam po pracy (rano zawiozłam męża i psy). Mąż wykonywał prace zabezpieczajace przed zimą (wyłączenie wody, otulenie przez zamarznięciem). W poprzednich latach kolejno mróz rozsadził nam termę (woda całkowicie nie zeszła), w zeszłym roku licznik zużycia wody i kolanko rurki doprowadzającej. Myślę, że w tym roku obędzie się bez strat. Terma zdjęta, ruruki otulone, skrzynka ze styropianu zabezpieczająca licznik w trakcie powstawania, główny zawór porządnie okryty sianem i folią.
Psy szaleją po śniegu, a po powrocie zjadają porządny posiłek i idą lulu. Do rana piesków nie ma. Byle ciepło w pupcię było...

*   *   *
Dziękuję za miłe komentarze  pod postem z ostatnim sweterkiem.
Zachęcam też do obejrzenia prezentacji slajdów z wycieczki na Kresy Wschodnie (boczny pasek), przygotowanej przez mojego brata. Prezentacja pobędzie  jakiś czas na blogu, niestety potem ją zdejmę, bo zabiera bardzo dużo miejsca przeznaczonego na zdjęcia. Niebawem też powrócę do przygotowania dalszej relacji z wycieczki.

22 komentarze:

nuta pisze...

No i piękna ta zima jest jak ją się ogląda, ale jak już stwarza problemy to nie jest tak wesoło! Chusta ciepła więc się przyda!

jolajka pisze...

Chusta bardzo ładna,jak i zima, u mnie na razie prawie bez śniegu:)pozdrawiam

k studio handmade pisze...

U mnie też taka zima. Krzewy powykładały się pod ciężarem śniegu.
Chusta bardzo ładna, kolorystycznie extra:)

Mariolenka pisze...

Chusta wyszła Ci bardzo ładnie :)
U nas też jest śnieg ale nie aż tyle :))

natanna pisze...

Swietna.)

Unknown pisze...

Piękna chusta :-)
Rewelacyjne kolory :-)
Pozdrawiam serdecznie.

M&K pisze...

Sliczny komin!! Tez taki chce;) Uwielbiam wszytskie odcienie niebieskiego- a tu wlasnie takowe sa:)
Pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

Sztuka rękodzieła pisze...

Nie wiem jak Ciebie, ale mnie zawsze szczególnie cieszą rzeczy, które zrobię z resztek:) dlatego Twoja resztkowa chusta tym bardziej mi się podoba. Zestawienie kolorów super!

indzia pisze...

U mnie na wschodzie identyczna zima jest. A chusta piękna. Mój ulubiony kolor jeansowy.

Anna pisze...

chusta wygląda świetnie, niebieski z czarnym jest lepszy efekt u mnie siwy z granatem wyglądał za ciemno. Bluzeczka jest cudownie kobieca, aż lekko zazdraszczam :))

alicja11 pisze...

Chustka piękna,kolory ''zgrane'' ,przyda się na obecne chłody.

gosiaB pisze...

Ależ fajna ta chusta wyszła z resztek. Taka zimowa.
A krajobrazy przepiękne.
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Chusta świetna, fajne połączenie kolorów, a i widać, że ciepełkiem otula, czyli dobrze mieć resztki :)
Zima cudna, podziwiać na zdjęciach moge godzinami, lecz nie zazdroszczę, bo za moim miastowym oknem nie lubię, bo zimno, ciemno i paskudnie ...
Pozdrawiam

Agnieszka Rucińska pisze...

bardzo ciekawy pomysł i efektowny. Chusta świetna. U nas tez zasypane wszystko śniegiem, jest mroźno i świeci piękne słońce. Pozdrawiam

wilddzik pisze...

Super jest otulić się taką cieplutką chustą, gdy na dworze wiatr i zimno :-)

Akademia Rekodzieła BOCIAN pisze...

Chusta na pewno się przyda, szczególnie na takie mroźne dni jak dziś! :)

Elunia pisze...

Wspaniała chusta Ci wyszła - grunt to mieć odpowiednie resztki :))
U mnie też taka piękna zima za oknem.
Pozdrawiam.

bean pisze...

U nas też już zima na całego! Ale akurat taka aura mi odpowiada - jedynie nie lubię zamieci i późniejszych roztopów ;)
Chusta wyszła ślicznie :)

ankaskakanka pisze...

Fajna, ciepła i porządna chusta wyszła spod twoich drucików. Kolory super. Pozdrawiam

Antosia pisze...

Piękny zimowy widok.
A fajna ciepła chusta przyda się nie jeden raz przez te kilka miesięcy. Łagodnej zimy życzę.
Z przyjemnością obejrzałam fotorelację z Kresów Wschodnich - Dziękuję.

sajuki pisze...

Ekstra !

artesanka pisze...

Chusta bardzo mi się podoba - trochę męska w swoim wyrazie, a z fotografowaniem o tej porze roku rzeczywiście jest kiepsko.
Zima cudna, ja k się siedzi w cieple - gorzej jak trzeba przez nią brnąć.
...pozdrawiam...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails