Obserwatorzy

poniedziałek, 20 maja 2024

Sezon truskawkowy

już się zaczyna, chociaż zwyczajowo należy rezerwować czerwiec na tę okoliczność. Kupiłam już pierwsze truskawki: 

ale jakby tego było mi mało zrobiłam je także szydełkiem. Nie miałam stricte czerwonej włóczki, dlatego moje truskawki są wykonane z różnych kolorów przędzy, ale z jednego opisu - różnią się jednak wielkością, która zależała od grubości włóczki. Wyszły też takie dość dorodne te moje truskawy. Najbardziej podpasowała mi włóczka o dość mocnym kolorze różowym i z niej truskawki powychodziły w dobrym rozmiarze. Mam nadzieję, że wyglądają równie smakowicie, jak te prawdziwe:


Zgłaszam je też do kolejnej odsłony zabawy blogowej u Splocika 
Małe Dekoracje


5 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Piękne, masz tam truskawki dojrzałe, dojrzewające i przedojrzale, pozdrawiam cieplutko.

Joanna pisze...

Bardzo ładne! Pamiętam, jak pokazywałaś na blogu takie malutkie szydełkowe żołędzie - te truskawki są równie urocze!

Szydełkowe dziergadła - Ewa pisze...

Apetyczne są twoje truskawki :-)

Adhd EWki pisze...

Truskawki rządzą.

Anetta (Jamiolowo) pisze...

Śliczne truskaweczki:) Pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails