Obserwatorzy

czwartek, 9 lutego 2023

Lutowe serca

Kolejny miesiąc i następne wyzwanie u Splocika w zabawie Rękodzieło i przysłowia, albo...

Tym razem na luty przypada do interpretacji jedno przysłowie i jeden cytat:

1. Serce to pałac szklany, gdy pęknie nie można go naprawić.

2. "Usuń ze swojego słownika słowo problem i zastąp słowem wyzwanie. Życie stanie się nagle bardziej podniecające i interesujące." - Donna Watson

Naturalnie luty to miesiąc zakochanych - mamy Walentynki i czerwone serduszka otaczają nas wszędzie. Wydaje się, że jest to najłatwiejsza interpretacja, żeby wybrać jako słowo przewodnie: serce i ja też tak uczyniłam. Moje serca są szydełkowe, mogą służyć jako zawieszki: 


No cóż, dwie zawieszki w kształcie serca i nie w kolorze czerwonym. Mam jednak nadzieję, że zostaną uwzględnione w tej zabawie:


Wyznam też, że bardzo kusi mnie cytat i jeżeli zdążę do końca lutego to dodam pracę związaną ze słowem z cytatu

9 komentarzy:

Jagoda Smith pisze...

Fantastyczne serca :)

Renata Witkowska pisze...

Spodobała mi się Twoja interpretacja cytatu. Szkło skojarzyło mi się z soplami lodu i Twoje szydełkowe serce ma właśnie taki kształt. Zastosowanie innego koloru spowodowało, że serce nie rzuca się w oczy swoją oczywistą czerwienią i właśnie takie "nie rzucające się w oczy", skromne, nieśmiałe, delikatne serca najłatwiej złamać.

The Primitive Moon pisze...

No fakt! To pomysł na zabawę u naszej Koleżanki:)

Urszula97 pisze...

Serce to serce nie musi być czerwone, jest piękne i z serca zrobione.Pozdrawiam.

splocik pisze...

Świetne Twoje szydełkowe serducha. :)
Szkoda, że nie pokazałaś ich wiszących i stanowiących zdobienie.
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Na przyszłość, proszę, rób kolaż albo wspólną fotkę wykonanych prac.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Kasia i Sławek pisze...

Fajne te Twoje szydełkowe serduszka!Osobiście za Walentynkami nie przepadam, mimo, że od lat jestem zakochana po uszy. Jakoś tak mnie mdli ta czerwona komercja, a i pogoda zawsze taka jakaś. Ale gdyby to był maj, to pewnie spojrzałabym na to cieplejszym wzrokiem.Pozdrawiam bardzo serdecznie

Joanna pisze...

Świetne serca! I wcale nie muszą być czerwone. Powiem nawet, że takie są bardzo oryginalne :)

Barbara H pisze...

Fajne szydełkowe serduszka. Pozdrawiam.

Barbara H pisze...

Fajne szydełkowe serduszka zrobiłaś.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails