Obserwatorzy

sobota, 11 kwietnia 2015

Wiosna w rozkwicie

Dwa bardzo ciepłe dni dynamicznie przyspieszyły wiosnę. Pracujemy w ogrodzie, ptaszęta na drzewach wywodzą swe trele, motylki latają parami - widziałam parki cytrynków i pawiego oczka. Pogoda doskonała: jeszcze nie upalna, nie gryzą muchy i komary. Cudny czas i świat. Chce się żyć...
Dzisiaj więc kwietne migawki z ogrodu.
Kwitną cebulice i puszkinie.




Na trawnik wypęzły śnieżniki, a po kątach kryją się przylaszczki:



Żółte pierwiosnki pachną miodowo, fioletowe nieśmiało rozchylają płatki, a spod kamienia zaglądają fiołki:

 
 

Są już pierwsze miniaturki tulipanów:


Hiacynty rosną w oczach. Od wczoraj do dzisiaj wychyliły się z ziemi:


Tylko ciemiernikowi coś się pomyliło, nie kwitł w jesieni, ale wiosnę tak powitał:

4 komentarze:

k studio handmade pisze...

Piękna wiosna. U mnie też już sporo cebulowych kwitnia, a po deszczach wszystko urosło w mgnieniu oka :) Pozdrawiam

Maks pisze...

Piękne kwiaty, ja osobiście uwielbiam szafirki. Są piękne!!
Pozdrawiam i zapraszam do siebie! :)

Anonimowy pisze...

Pięknie :))). Tyle kwiatów! U mnie na razie tylko żonkile i hiacynty kwitną, no i barwinek pod drzewami. Uwielbiam ciemierniki, sama nie wiem dlaczego ich jeszcze nie mam w ogródku, muszę to niedopatrzenie naprawić!

halszka pisze...

Słoneczko świeci i od razu chce się żyć by zachwycać się pierwszymi kwiatkami, kolorami oraz ciepełkiem.Miłej niedzieli.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails