Obserwatorzy

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Dostałam

maila od Pani Jagny pracującej w Zespole Szkolno-Przedszklonym w Płomi. Pani Jagna prowadzi tam bibliotekę i jednocześnie zajęcia kółka dziewiarskiego. Dziewczynki uczestniczące w zajęciach wykonały kurki stożkowe według wzoru z mojego bloga.





Jak można zobaczyć na fotkach, prace są śliczne i bardzo udane. Wypada serdecznie pogratulować pięknych kurek pilnym uczennicom i Pani Jagnie.
Pooglądałam sobie na stronie szkoły  prace dziewiarskie uczennic i jestem pod ogromnym wrażeniem. Dziewczęta wykonały jeszcze chusty na drutach i wspaniałe szydełkowe czapki w stylu olimpijskich.
Jestem pełna podziwu, z jednej strony dla nauczycielki, która uczy młode pokolenie umiejętności szydełkowania, a z drugiej dla młodych dam, które pilnie i  z sukcesem zgłębiają tajniki tej sztuki dziewiarskiej. Życzę też dalszych sukcesów.

Zdjęcia na blogu publikuję za zgodą pani Jagny.

17 komentarzy:

Unknown pisze...

Bardzo dziękuję za taką "laurkę" :) dziewczynki oszaleją z radości !

ankaskakanka pisze...

Brawo dla nauczycieli. Kurki bardzo mi sie podobają. Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Bardzo dziękuję za wystawioną "laurkę" :) Dziewczynki oszaleją z radości jak zobaczą swoje kurki !
Pozdrawiam dziewiarsko Jagna

nuta pisze...

a więc robótki w narodzie nie zaginą można by rzec:)ŚLICZNE KURAKI:)!!! pOZDRAWIAM!

eStillaMaris pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
eStillaMaris pisze...

Gratulacje dla Ciebie Antonino, pani Jagny i dziewczynek! :-)

Anonimowy pisze...

Podpisuję się całym sercem pod Twoimi uwagami,podstaw robótek uczyłam się bardzo dawno temu w szkole podstawowej i uważam, że tak dalej być powinno, młode mamy nie mają czasu ani umiejętności, żeby przekazać swoją wiedzę. Sama chętnie poprowadziłabym takie zajęcia w szkole. Jak dziś pamiętam starszą panią z zpt, która ciągle coś nowego dziergała dla rodziny, a my patrzyłyśmy jak urzeczone. Serdecznie pozdrawiam hel.

Magiczne Sploty pisze...

Gratuluję dzieciom, ich opiekunce ale głównie Tobie, że na Twoich wzorach wychowuje się nowe pokolenie kobiet z pasją. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego

3nereida pisze...

Jak ja im zazdroszczę takiej pani .Uzdolnione dziewczyny,kury wyszly swietne ,resztę prac obejzalam i jestem pod ogromnym wrazeniem .

Graszka pisze...

Sliczne sa te kurki,pogratulowac dziewczynkom i nauczycielce oraz twemu blogowi,zeby nie wzor od ciebie,nie byloby kurek :)

Klimju pisze...

To ogromna radość, gdy się dostanie Takiego maila z pracami dzieci. O przepraszam, Młodych Dam. Gratulacje dla Nauczycielki (że się jeszcze komuś chce) i dla Młodych Dam i dla Ciebie Antonino za piękny wzór, który może i się podoba. Pozdrawiam Świątecznie :-)

mania pisze...

Świetne :)

3nereida pisze...

Wygrałaś moje naszyjnikowo-frywolitkowe candy.Gratuluje i poprosze o adres .

Wełnomaniaczka pisze...

Ale fajny pomysł, świąteczne maskotki :-) bardzo lubię takie gadżety :-))
Pozdrawiam

Urszula97 pisze...

jestem pod wrażeniem, noe talenta dziewiarskie się rodzą,
Wesołych i rodzinnych świat życzę,

Szydełkowe czary-mary pisze...

Rośnie nam młode,zdolne pokolenie,miło.
Spokojnych świąt.

kawusiowa5 pisze...

Fantastyczne! Dziewczyny zdolne, ale i nauczycielka pomysłowa :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails