Obserwatorzy

niedziela, 23 stycznia 2011

Zapomniane mitenki

Zrobione były jeszcze w grudniu (podobną parę robiłam jesienią) z kolorowych resztek włóczek Jednak dopiero dzisiaj sobie o nich przypomiałam:



I druga para, która już dawno zdobi ręce pani, dla której zostały wykonane:
Mitenki zwykonane zostały  z włóczki, której dwie nitki połączyłam: jedna to akryl ze srebrną nitką (taki, jak  załączone etui na telefon), druga to nitka bzowej wełenki.

*   *   *
A oto fragment starej zabudowy z Mrzygłodu (pisałam już kiedyś o tym miasteczku). Ten stary dom , do którego dobudowano przybudówki i łatano tak -  byle jak, zauroczył mnie.


Na fotografii można zobaczyć, że kiedyś dawno temu, pierwotny budynek był niezwykle urokliwy. A zdjątko od dawna chciałam pokazać moim Czytelnikom.

9 komentarzy:

alex pisze...

Chatka urocza. Ja ostatnio odnalazłam w centrum Randers (Środkowa Jutlandia w Danii) budynek z ok 1690 roku - nad bramą jest podany rok - nie pamiętam dokładnej daty... stoi nadal - jak zrobi się cieplej to też porobię trochę zdjęć. A mitenki... hmmm. Cieplutkie, kolorowe... aż chce się wiosny!

Kasia i Sławek pisze...

Antonino -pierwsza para bardzo mnie sie podoba! Taka wesola! A domek urokliwy. Czy jak ogladasz takie budynki, nie zatapiasz sie w swiat wlasnej wyobrazni i nie wyobrazasz sobie jak wygladalo w nim zycie chocby 100lat temu? Ja w takich momentach mam bardzo bujna wyobraznie....Pozdrawiam.

Antosia pisze...

Bardzo urocze mitenki!
A Mrzyglod pamietam z Twoich opowiesci.

zarobiona pisze...

Niezmiennie podziwiam Pani wyroby i dziękuję za opisy-podczytuję czasem :) Pełen profesjonalizm
pozdrawiam

evejank.blogspot.com pisze...

Jakie ładne te mitenki. Zwłaszcza te kolorowe.

ovillo pisze...

A Mrzygłód który?
W okolicach Zawiercia/Poręby???

Kasia pisze...

Fajne mitenki. Kolorki super.
I zdjęcie domku takie letnie z zielonym drzewem -świetne
Pozdrawiam i dziękuję za odwiedzinki u mnie

kot pisze...

Oglądam Twoje piękne prace od kilku tygodni,a nawet próbowałam coś ściągnąć i dopiero teraz doczytałam i dostałam odpowiedź dlaczego jesteś mi tak bliska.Mieszkamy obie w pięknych okolicach koło Sanoka.

Iwona Eriksson pisze...

FAjne mitenki - bardzo lubię takie kolory pełne życia. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails