Obserwatorzy

poniedziałek, 31 stycznia 2011

Zakwitły

mi gałazki tarniny włożone do wody. A to niespodzianka! Spodziewłam się raczej listków, a tu wczoraj rano  pokazały się  delikatne kwiatki. Nawet pachną.


Zdecydowanie dłużej i z większym trudem  wykluwały się listki małego drzewka grabu (stały w wodzie cały miesiąc) i rozwinęły się tylko na jednej gałązce. A  więc wiosna powoli zagląda do mojego domku.


Na polu robótkowym niestety zastój.  Sweterek, który robiłam,  nagle przestał mi się podobać.  Dociągnęłam  plecy do końca i przody do pach i  odłożyłam.  Jakoś nie wyszło to, o czym myślałam i całą chęć do dalszego drutowania straciłam.  Chyba  wróci do formy pierwotnej  czyli kłębków włóczki. A miała być piękna popielata bluzeczka...

15 komentarzy:

Jagna pisze...

może wreszcie zawita wiosna :)

*gooocha* pisze...

Pięknie wyglądają też rozwijające się w wzaonie gałązki porzeczek - listki są jeszcze małe a eksponują się zielone kistki kwiatów. Muszę się w nie zaopatrzyć. Dość szybko się wykluwają. To samo z gałązkami wiśni - pięknie zakwitają. Polecam :)

ania75 pisze...

U Ciebie już wiosną pachnie, Antonino :)

anabell pisze...

Witaj Antonino,to bardzo miłe, gdy gałązki w domu zakwitają.Ja też aktualnie robię sweterek , tym razem perłowo-popielata włóczka i brudno-różowa. I co zrobię kolejny rząd coraz mniej mam do niego przekonania, więc nie wiem, czy już spruć, czy jeszcze nie.
Miłego, ;)

alicja11 pisze...

O jak wiosennie u ciebie oj jak bym chciała już takie widoki za oknem...zieleni i słońca mi trzeba...

agea pisze...

widać, że wiosna coraz bliżej:)

alex pisze...

Pięknie wiosennie masz w domu. Nic tylko zazdrościć :)

Kasia i Sławek pisze...

Pieknie ci zakwitlly. Mnie w domu zakwitla forsycja- tez zawsze przynosze galazki do domu i czekam na kwiaty. Wiosna, wiosna -ach to ty! Juz niedlugo Antonino, juz niedlugo....

bachud pisze...

Cóż tam sweterek kiedy wiosna pod reką!!! :)

Lacrima pisze...

Chyba się wybiorę na spacer ale u nas jest ponad 50cm śniegu...jednak co tam ta zieleń wywołała usmiech na mojej twatrzy.
Dziękuję:)

Kasia pisze...

Jak fajnie zobaczyć zielen :)
Zyczę powrotu robótkowego natchnienia
Pozdrawiam

Iwona Eriksson pisze...

No to mamy pierwsze oznaki wiosny! Cudownie!

grahasil pisze...

Poczekaj z pruciem, może to chwilowy spadek zainteresowania tym sweterkiem :).

Kwiaciarenka pisze...

a u mnie mróz, mróz, i jeszcze raz mróz, dlatego wybrałam się do Ciebie (zresztą nie pierwszy raz) ale tym razem niosę wyróżnienie :) wiadomość u mnie :) http://kwiaciarenka.blox.pl/html

evejank.blogspot.com pisze...

jaj jaka wiosna piękna u Ciebie

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails