Obserwatorzy

sobota, 29 stycznia 2011

Do lata

mi się chce. Dziś więc wspomnienie z letnich wędrówek. Zdjęcia kładek - mostów nad Sanem. Kładka  na drodze do Tyrawy Solnej:

Przejazd samochodem przez ten most dostarcza nie lada emocji - nierówne płyty, uskoki niesamowicie hałasują  pod kołami samochodu.  Widać, że kładka swoje lata ma i jest potrzebny jej remont.
Z boku mostu przejście dla pieszych

Sanocka kładka:


Przedostać się  nią można  z miasta do części Sanoka zwanej Białą Górą  i do skansenu.


I jeszcze taki szyldzik, znak posadowiony nad Sanem - z pomysłową grą słów:

7 komentarzy:

Ewa pisze...

He,he,he ja to mam ostatnio szczęście zaglądać do Ciebie zaraz po zamieszczeniu posta! A lato...cóż, chyba większości z nas już do niego tęskno...Zresztą niechby przynajmniej już wiosna...:)

tkaitka pisze...

Bardzo sympatyczne wspomnienie lata.Akurat ja raczej tęsknię za wiosną niż letnim upałem, ale tej zimy - zimy mam dość!

anabell pisze...

Witaj, pewnie pokonywałabym tę kładkę z wielkim krzykiem, by zagłuszyć odgłosy samochodu:)))
Szyldzik świetny, z poczuciem humoru.
Miłego, ;)

casada pisze...

Podziwiam ludzi, którzy chodzą tymi kładkami ;)
Autem jeszcze bym przejechała ale piechotą...o rany, mam lęk wysokości, a do tego woda podemną -koszmar.

KonKata pisze...

niby zwykłe sprawy, zwykłe rzeczy, a jak sie przystanie to potrafią ukazać swoje piękno

tojatenia pisze...

Mnie też chce się lata. Podobają mi się miejsca, które pokazujesz. Byłam kilka razy w Sanoku, ale żeby znaleźć się w takich miejscach to trzeba by mieć specjalnego przewodnika.
Pozdrawiam.

artesanka pisze...

A za 3 miesiące już będzie maj :-)
...pozdrawiam...
P.S. Ja też tęsknię za słońcem i powiewem ciepła.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails