Obserwatorzy

wtorek, 4 kwietnia 2023

Dekoracja też wielkanocna

Kupiłam na Allegro drewniane jaja niepomalowane, jako bazę do ozdobienia. Zdobić jednak nie miałam zamiaru, gdyż chciałam je wykorzystać jako obciążniki obrusowe. Dokupiłam więc haczyki i żabki i powstały takie oto rustykalne ciężarki: 



Dobrze wpasowują się w temat około Wielkanocy, stanowią też dekorację stołu. Naturalnie wiesza się je na czterech rogach stołu.



Zgłaszam je na kwiecień do zabawy blogowej u Splocika "Małe dekoracje": 

8 komentarzy:

tojatenia pisze...

Super kreatywny pomysł. Pozdrawiam.

Urszula97 pisze...

Świetny pomysł, pomysłowy Dobromir.pozdrawiam serdecznie.

Kasia i Sławek pisze...

Ja też kupiłam takie jajka, ale pomaluję je najprędzej na kolejną Wielkanoc. Ale Twoja pomysłowość jest bardzo ciekawa. Życzę błogosławionych świąt!

jajołki pomysłowe pisze...

Bardzo oryginalny pomysł. Podziwiam i chętnie bym spróbowałam tak udekorować stół. Obawiam się, że szybko koty przeniosłyby całą zastawę pod stół :-) Wesołych Świąt życzę :-)

Kłębek wszystkiego.blogspot pisze...

Ślicznie

Barbara H pisze...

Ciekawy pomysł na wykorzystanie drewniany jaj jako obciążników do obrusu.
Pozdrawiam.

Barbara H pisze...

Ciekawy pomysł na wykorzystanie drewnianych jaj jako obciążników. Pozdrawiam.

splocik pisze...

Świetny sposób na dekoracje stołu świątecznego. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu kwietnia.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails