Obserwatorzy

środa, 17 sierpnia 2011

Kapliczki przydrożne. Kapliczka na pewnym osiedlu w Katowicach

Dzisiaj prezentuję zgoła nietypową kapliczkę. Nie jest to kapliczka z mojego regionu, ani taka, której zdjęcia wykonałam sama. Pokazuję ją jednak dlatego, że fotografie dostałam od pewnej pani opiekującej się nią, a poznanej  dzięki mojemu blogowi.

Foto E.K.

Figura Matki Boskiej znajduje się w Katowicach w otoczeniu wspaniałej zieleni i kwiatów, które urodę swą zawdzięczają opiece i trosce Pani  opiekującej się figurą:

 Foto E.K.

Foto E.K.

6 komentarzy:

tojatenia pisze...

Pięknie wygląda figura w otoczeniu kolorowych kwiatów.

malaala pisze...

Piękna!Fajnie ,że wychwytujesz takie rzeczy :)

anabell pisze...

Kwiaty piękne a ta figura na tle bloku mieszkalnego robi nieco dziwne wrażenie, przynajmniej na mnie.Osobiście wolę takie przydrożne, wykonane ręką artysty-amatora- dla mnie są bardziej autentyczne, szczere.
Miłego, ;)

Maria z Pogórza Przemyskiego pisze...

Piękna figura, szlachetna w swej bieli, żeby tylko nie przyszło komuś do głowy wymalować ją na kolorowo, bo i takie widziałam, pozdrawiam serdecznie.

evejank.blogspot.com pisze...

Piękna i to na zwykłym osiedlu w Katowicach.

tkaitka pisze...

Zacznę od zdjęcia "na wejściu" - bardzo piękne. GENIALNE. Jestem zachwycona!I firankami i samym zdjęciem jako takim. Rewelacja.
I ta malwa koło figury...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails