Obserwatorzy

wtorek, 26 lipca 2011

W kolorze słońca

Leje niemiłosiernie. W ogrodzie jest tak mokro, że woda stoi na trawnikach oraz gromadzi się w postaci bajor w najniżej położonych miejscach - jest tak, jak na wiosnę, kiedy topnieją śniegi. Zamierzałam dzisiaj   zrobić porządki na cmentarzu, jednak ulewny deszcz  mi to uniemożliwił, toteż wyciągnęłam maszynę do szycia i w końcu uszyłam zapasowe zasłonki  na ganek do chałupy.


Proste, z materiału w drobną pepitkę żółto-białą. Doszyłam koronkę bawełnianą i ząbki.  Otrzymałam - o coś takiego:


Do tej pory wisiała  zasłonka w  drobne paseczki biało zielone:


Zachciało mi się zmian w kolorze żółtym (chyba z braku słońca):


Tak jest dzisiaj na ganku

Zdjęcie na dzisiaj:


9 komentarzy:

rena1001 pisze...

oj te deszcze to chyba wszystkim dają w kość :/
miejmy nadzieję, że sierpień przyniesie nam więcej słońca :)
p.s. zasłonki są super !!

Unknown pisze...

same cudeńka!

w moim domku pisze...

slicznosci .naprawde chyba z braku slonca chce sie nam sloneczkimow i cytryn.

tojatenia pisze...

Pięknie na Twoim ganku. Żółty kolor zasłonek i kwiatów sprawia, że jest wesoło, mimo smutnego deszczu.

anabell pisze...

Ładne te zasłonki i bardzo energetyzujące, a jednocześnie delikatne U mnie też leje.Wczoraj jakimś cudem wytrzymało do wieczora bez deszczu, ale nocą już zaczęło i wciąż pada. Zieleń to mamy dzięki temu imponującą, chwilami czuję się jak w dżungli. Tylko komarów zaczyna być zbyt dużo, a do tego niebywale głodne są.
Miłego,;)

lamika88 pisze...

Żółte zasłonki rozświetlają wnętrze:-) U mnie lało cały tydzień... W ogródku wody po kolana a u dziadków pomidory i ogórki na zmarnowanie poszły a tyle krzaczków było...

ithija pisze...

Bardzo radosne zasłonki,rozsłonecznią ponure dni.Też brakuje mi już słońca!Pozdrawiam słonecznie:)

Dendrobium pisze...

Bardzo łade!! Niby proste, ale jakże urokliwe. U mnie też pada, ale na moim piachu bardzo tego nie widać;)
Pozdrawiam serdecznie

Sztuka rękodzieła pisze...

Bardzo podobają mi się Twoje nowe zasłonki:). Żółte motywy są takie wesołe i ciepłe... Zresztą cały wystrój okna jest bardzo udany. Świetnie wyglądają te brązowe buteleczki z polnymi roślinkami - tak prosto, a tak ciekawie:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails