Obserwatorzy

sobota, 9 marca 2019

Swetry moherowe - nr 3

Wiosna za pasem. Przedwiośnie trwa w najlepsze, a ja mam jeszcze spóźnione zimowe zdjęcia kolejnego swetra z moheru. 



Włóczki  nie było za dużo, wiec zaczynałam sweter ze trzy razy, bo nie mogłam utrafić z  zużyciem. Widać było, że nie wystarczy. W końcu dodałam druga nitkę wełenki turkusowej i udało się zrobić sweterek, nawet z golfem. Zostało ze 30 cm nitki moherowej. Połączenie moheru, który był w kolorze morskim jaśniejszym i ciemniejszym z nitką turkusową, dały ciekawy kolor: ni to jakiś melanżowy morski, ni to powiew turkusu.


Druty 7 mm; włóczka moher z zapasów + nitka wełny w kolorze turkusowym; 
zużycie 200 g





Sweterek został przeznaczony dla koleżanki, która jest znacznie niższa, więc wyraźnie widać, że rękawy są na mnie za krótkie.



Na powyższych zdjęciach kolor jest najbliższy rzeczywistości.

I jeszcze detale:




21 komentarzy:

jolajka pisze...

Jest świetny, lubię takie
I kolor bardzo ładny

Zadziergana Owieczka pisze...

Prostota górą, świetne połączenie kolorów:).Pozdrawiam serdecznie:).Małgosia

Trikado de Krinjo pisze...

Piękny kolor, wyszło super.

Urszula97 pisze...

Sweter wspaniały,mieszanie włoczek to super pomysł, z daleka wygląda tak jakby to jakiś wzorek był.

Iwona pisze...

Bardzo ładny melanż wyszedł i sweterek cieplutki. W latach siedemdziesiątych dla wielu osób coś takiego było tylko marzeniem, bo zimy były mroźne, a moher niedostępny. Może i ja się na podobny decyduję, rekompensując sobie niespełnione marzenie.Pozdrawiam serdecznie.

splocik pisze...

Wyszedł super sweter. Czasami warto pokombinować, by efekt był zadowalający. :)
Ja z takiego moheru już nie nałożę swetra, a dawniej bardzo lubiłam takie włóczki.
Pozdrawiam ciepło.

Sztuka rękodzieła pisze...

I ja właśnie bardzo lubię takie melanże powstałe z połączenia dwóch podobnych kolorów, bardzo mi się podoba sweter i barwa:-)

ninkaw pisze...

Sweterek jest piękny i właśnie te melanż cudo kolorystyczne (oczywiście dla mnie :)uwielbiam )

paninadpolami pisze...

Jak pięknie niebiesko! Kolor wyszedł cudowny, przepiękny :) Cały sweterek też oczywiście.

Przygody z drutami pisze...

Super sweter,gratuluje i pozdrawiam cieplo

Przygody z drutami pisze...

dziekuje za odwiedziny,to lewa reka,ale problem jest,zlamalam nadgarstek- kosc lodeczkowa,plus bez operacji,bo bez przemieszczen,pozdrawiam cieplo,dziekuje za slowa otuchy,

SielskieM pisze...

Jak dzieckiem byłam babcia często moherowe mi robiła...musiała być dorastającym dzieckiem, bo do mnie nie przemawiały...a teraz bym z chęcią wielgaśną w taki niebieski moherowy się oblekła ;)

Ewa pisze...

Superaśny - pozdrawiam!

ciach-ciach.pl pisze...

Sweter wyszedł bardzo ładny, delikatny i miękki a kolor wiosenny :).

Anna pisze...

Śliczne.Pozdrawiam

10kg.pl pisze...

Świetny sweter! Mając taki sweter z prawdziwego zdarzenia niskie temperatury nie są straszne :)

Przygody z drutami pisze...

Witaj,

co u Ciebie,co slychac,nie pisz,nie wiadomo co sie dzieje u Ciebie?
Pozdrawiam cieplo i czekam na wiadomosci i posty kolejne.

Ela ( YELLOW TULIP ) pisze...

Ładny sweterek.Pozdrawiam.

dobry stomatolog Kraków pisze...

Śliczny kolor, uwielbiam wszystkie odcienie niebieskiego.

Arek Szuba pisze...

Ciekawa alternatywa ;)

Fitnerka pisze...

Wygląda super. Ja bym była zadowolona z takiego prezentu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails