Obserwatorzy

sobota, 18 maja 2013

Szydełkowa bluzka z elementów

Oj kilka lat zamierzałam ją zrobić i poza wykonaniem  pojedynczych próbnych elementów nie "poszłam dalej".


Tej wiosny jednak zamysł udało mi się wcielić w czyn i oto jest:


 Szydełko 1.75 mm; nici: "Tradition 20 Plus" 100% bawełna; 530 m/100 g + 2 nitki bawełny ze szpuli; zużycie około 200 g

Jak widać bluzkę można ubierać na top granatowy, biały, a nawet czerwony - prezentuje się wtedy za każdym razem nieco inaczej. Mnie podobają się wszystkie wersje.
 

Top w takim stylu wykończy ściągaczem wylansował Kenzo w 2006 r. U niego oprócz rozet pojawiają się inne motywy szydełkowe (w tej kolekcji jest też tunika). Mnie spodobał się motyw rozet oraz połączenie koloru białego z granatowym i czerwonym - co dało efekt marynistyczny.
Wzorowałam się na tym zdjęciu  (nie wiem z jakiej kolekcji pochodzi):


Przyznam, że w pierwszej wersji zamierzałam swoją bluzkę wykończyć także ściągaczem. Jednak okazało się to niewypałem. Takie wykończenie należałoby zrobić maszynowo. Ścigacz ręcznie robiony z nici  bawełnianych okazał się zbyt rozlazły (a robiłam go na drutach 2,5 mm). Zrobiłam wykończenie przy dekolcie (jeden wieczór), sprułam w następny. Zdecydowałam się na wykończenie szydełkiem, w związku z tym dorobiłam jeszcze na wysokość jeden pas rozet, bo bluzka byłaby za krótka.

 Detal
 
Detal

36 komentarzy:

liwias pisze...

Pięknie wyszło! Uwielbiam bluzki z elementów szydełkowych, a z tym kolorowym wykończeniem wyglądają jeszcze fajniej :)

Małgosia pisze...

Bardzo ładnie prezentuje się ta bluzeczka. Ciekawe wykończenia, a całość jak z zaprezentowanej niżej kolekcji. Pozdrawiam.

Agnieszka M, pisze...

Wspaniała bluzeczka.Czerwień i granat dodają bluzce tego...
"czegoś".Spodnia warstwa w trzech wymienionych kolorach ...albo dla odważnych na biustonosz:)))

aniam1009 pisze...

Świetna bluzka, bardzo mi się podoba Twoja interpretacja :))

kami pisze...

piekna bluzeczka i slicznie w niej wygladasz, pozdrawiam:)

annamaria magda pisze...

Witaj,
gratuluje,piekna bluzeczka,bardzo ladnie w niej wygladasz,
pozdrawiam
ania

kryska pisze...

Bardzo mi się podoba ta bluzeczka. Zmiana kolory spodu daje duże możliwości. Widziałam gdzieś w sieci bluzeczkę z podobnych elementów, ale kolorowych. Efekt równie ciekawy. Pozdrawiam:)

agea pisze...

podziwiam, wygląda zachwycająco:)

Magda Z pisze...

bluzka wygląda super :)

Anka pisze...

Cudna bluzeczka!

Anka J. pisze...

Boska. Gratuluję.
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Śliczna bluzeczka. Wymagająca ogromne nakładu pracy, ale efekt tego wart. Bardzo podobają mi się wykończenia, lubię taki marynistyczny styl :)
Pozdrawiam

3nereida pisze...

Pięknie , przepięknie .Uwielbiam styl marynarski , ale nie wyobrażałam sobie w tym stylu elementów okazuje się ze wygląda to genialnie. brawo.

Aga pisze...

Śliczna jest Twoja bluzeczka, fajnie wykombinowałaś ze ściągaczem na szydełku:)

Lidia Malawska pisze...

Rewelacja!
Dobrze, że udało się ją w końcu dokończyć, teraz możesz z dumą prezentować na sobie.

Urszula Wójcik pisze...

Naprawde silczna!

Ewa pisze...

Fantastycznie wygląda - super wykończenie !

nuta pisze...

Kochana, czy widzisz jak noszą te bluzkę modelki na zdjęciu? Żadnych bluzeczek pod spodem:) Tak wiem ! My jesteśmy porządne dziewczynki i nie odkrywamy wszystkich kart!!! Bluzeczka bardzo mi się podoba! Pozdrawiam!

Alicja pisze...

Bluzeczka wyszła piękna.Ja raz w życiu postanowiłam też zrobić taką bluzeczkę. Ile mnie to kosztowało wiem tylko ja. Zrobiłam ale tylko jedną i koniec. Wiem że umiem ale mam dość na całe życie. Pozdrawiam pełna podziwu .

Urszula97 pisze...

przeurocza, ładnie leży a zestaw kolorów piekny,

KonKata pisze...

efekt mnie zaskoczył, pozytywnie

Dewberry pisze...

Super się prezentuje!

bean pisze...

Bluzeczka wyszła Ci prześlicznie :)

GaMa pisze...

Piękna bluzeczka. Żałuję, że szydełko to nie moja bajka. A tak marzy mi się spódniczka! Zostaje mi tylko podziwianie umiejętności innych. Pozdrawiam.

Monika pisze...

wow, that is very beautiful, nice job!

Anna pisze...

bluzka jest świetna ale ja kurcze z elementami mam się na bakier więc tylko podziwiam :)

Kasia J. pisze...

Cudna bluzeczka :-) Wspaniała :-)
Świetnie do Ciebie pasuje.
Pozdrawiam serdecznie.

wilddzik pisze...

Świetna! I fajny pomysł z wykończeniem. Pozdrawiam

renya pisze...

Śliczna jest! I bardzo ładnie w niej wyglądasz. Na niebieskim podoba mi się chyba najbardziej, bo rozetki są na tym tle najlepiej widoczne. Cudeńko! Ja już kiedyś przymierzałam się do bluzeczki z elementów, ale jeszcze wtedy nie potrafiłam ich łączyć. Nauczyłam się tego dopiero na firance więc teraz już mi nic na przeszkodzie nie stoi:) Dziękuję za wspaniałą inspirację!

tonka pisze...

Super!

Violetta Sułkowska pisze...

Pięknie wygląda ta bluzeczka :))pozdrawiam cieplutko Viola

Ewa pisze...

śliczna
taka kwiatowo marynarska bym powiedziała

Ewa Urban pisze...

Rewelacja !!! Piękna ... Brak słów ... :-)

Dom Rozalii pisze...

Witaj. Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy. Trafiłam tu przez przypadek. Jestem pod dużym wrażeniem:) Podoba mi się tu, więc zostanę na dłużej:)Pozdrawiam bardzo serdecznie!

Lusia pisze...

Przepiękna:)

Antosia pisze...

Jak widać na wszystko przychodzi swój czas. Bluzeczka wyszła piękna i ładnie przylgnęła do Ciebie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails