Obserwatorzy

piątek, 22 lipca 2016

Bluzka na upały

z chustek bandanek. No na tej bluzce kończę serię wykorzystywania tych chustek do innych celów, aniżeli ich pierwotne przeznaczenie.



 Z dwóch białych uszyłam sobie  działkową bluzkę (nie mam odwagi wyjść w niej na ulicę), ale po działce, w słońcu sobie w niej paraduję, a co - niech mi się ramiona nieco opalą, tym bardziej że lato - szczerze powiedziawszy nie rozpieszczało do tej pory upałami (no troszkę tylko).



Wytwór bardzo prosty: dwa prostokąty zeszyte - na górze wciągnięta guma w tunel. Można doszyć ramiączka i nad tym się zastanawiam - mogłabym wówczas wyjść w tej bluzce poza bramę ogrodu.



 Dawno, dawno temu, kiedy w Polsce było trudno kupić coś sensownego do ubrania - nosiłam podobne bluzki szyte przez mamę z materiałów bawełnianych z haftem. Szyła mi mama takie bluzeczki ze szczypankami, albo zupełnie proste z ramiączkami. Wkładałam je do długich falbaniastych spódnic. Mam je dotąd - teraz służą jako dekoracja chałupy.

9 komentarzy:

Urszula97 pisze...

świetne,masz taką figurkę że możesz śmiało wyjść w bluzce bez ramiączek, ja bardzo lubiłam te długie spódnice,zresztą do dzisiaj letnie spódnice mam długie,a co,

ciapara pisze...

Fajna koncepcja ☺

Kamilla pisze...

Bardzo ladna i ladnie w niej wygladasz, a piesio chyba jak moj,czy to czekoladowy labradorek? Pozdrawiam i zycze milego weekendu:)

k studio handmade pisze...

Super pomysł:)

Unknown pisze...

Świetna i na pewno przyjemna w noszeniu!

Knitolog w podróży pisze...

Fantastyczny pomysł z tą bluzeczką a z taką figurą to jak najbardziej można wyjść poza bramę ogrodu :) niech inni patrzą i zazdroszczą ;)

anka480 pisze...

Spokojnie możesz paradować również po ulicy w takiej bluzce.
Jest urocza i bardzo kobieca.

Gabidrut pisze...

Bardzo ładna i bardzo kobieca Twoja bluzeczka.Możesz nosić i do spodni i do spódniczek. Upał ci nie straszny! Psiny pozujące uroczo, bardzo mnie rozbawiły. Pozdrawiam wakacyjnie!

made by ula pisze...

Baaaardzo fajna bluzka. Też zgadzam się ze stwierdzeniem, że śmiało możesz wyjść w niej poza bramy ogrodu :) A ramiona raz dwa bedą pięknie i równo opalone!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails