Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lipca 2014

Znani w dzianinie. Sukienki Pippy Middleton

Nie jest tajemnicą, że obie panny Middleton lubią dzianinę. Dziś sukienki Pippy: granatowa i biała.
W granatowej panna Middleton wystąpiła w lipcu 2011 r. podczas Wimbledonu, w białej pojawiła się nieco wcześniej, zdaje się w czerwcu tegoż roku. Obie sukienki dzianinowe (druty lub maszyna) zdaje się identyczne:

 Zdjęcie stąd
 

Zdjęcia stąd
 
 Biała została zaprezentowana w takiej stylizacji:

Zdjęcie stąd
 

  Zdjęcia stąd
 
 Zbliżenie
 
Zbliżenie

 I jeszcze inspiracja z jakiegoś kolorowego magazynu:

Zdjęcie stąd

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Ładne sukienki. Podoba mi się połączenie sukienki z z bluzą dżinsową.
Od razu do mojej sukienki dodałam moja katankę, też ładnie wygląda.

ankaskakanka pisze...

Śliczne. Po bliższym przyjrzeniu się, stwierdzam, że te sukienki są takie same. Można poznać po ściegu francuskim i azurach

3nereida pisze...

moja faworytką jest granatowa .Wyglada w niej bardzo elegancko .Biala tez jest super i daje sporo mozliwosci ,ale co tam ,przystojnemu to iw rondlu do twarzy .

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails