Obserwatorzy

wtorek, 9 czerwca 2015

Dawno już

nie pokazywałam żadnych fotek z ogrodu. Część dzisiaj prezentowanych została wykonana nowym aparatem (tak, tak sprawiłam sobie nowy aparat fotograficzny). Stary "Nikon" wciąż mi służy szczególnie na "małych" trasach, kiedy nie chce mi się dźwigać cięższego i mniej wygodnego sprzętu, a zdjęcia trzeba zrobić szybko i bez zastanawiania się. Nowy też "Nikon" P600, to już nieco poważniejszy sprzęt - zależało mi szczególnie, by funkcja makro była "sprawniejsza" i dawała mi lepsze jakościowo zdjęcia. Dziś próby zrobienia zdjęć roślinom właśnie nowym aparatem.

 Pierwsze kwiaty tulipanowca
 

 
Irysy
 
 Krzewuszka
 
Oliwnik
Jeżeli chodzi o mojego bloga - tak wiem, życie na nim zamiera. Mam zbyt mało czasu, by wszystko ogarnąć. Poza pracą zawodową, doszła praca w ogrodzie (która mnie cieszy, jednak kosztuje wiele zabiegów). Ponadto dużo czasu poświęcam własnej kondycji fizycznej: chodzenie i aerobik - więc, kiedy już jestem po treningu, to zwykle idę spać.
 Czarny bez
 
 Pięciornik
 
 Wiciokrzew
 


W oczku wodnym

Czasem udaje mi się połączyć w jednym dniu nordic walking i aerobik, ale nie zawsze. Teraz więcej chodzę, bo pogoda dobra, a świat taki piękny! Po prostu coś za coś, jeżeli poświęcam czas "ciału", to na inne rzeczy go brakuje (czyli na bloga i robótki) - może w wakacje złapię nieco oddechu. Ćwiczenia oraz chodzenie to dla mnie również pokonywanie słabości i dążenie, by poprawiać własne rekordy. No tak  przyznam, że liczę czas ćwiczeń, dystans i tempo, spalone kalorie. Irytuje mnie więc, że Endomondo gubi GPS, kiedy np. chcę pobić własny rekord określonej trasy. Chyba muszę zmienić aplikację.
Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć

6 komentarzy:

ankaskakanka pisze...

Widać tę moc aparatu. Miłego fotografowania.

halszka pisze...

Brak czasu to teraz norma,wszyscy się spieszą czas gdzieś ucieka a świat pędzi nie wiadomo dokąd.Sporo masz tych zajęć więc trudno się dziwić,że nie wyrabiasz się a jeszcze do tego lubisz wędrować i spacerować z psami.Zdjęcia piękne widać różnicę.Cudnych zdjęć życzę i szybkiego urlopu.Przepiękna irysowa tapeta.

Anonimowy pisze...

Blog Antonino to nie tylko robotki ,to zycie,a w zyciu dzieja sie rozne rzeczy i wlasnie to jest ciekawe.
Interesuje mnie wszystko co pokazujesz i rob to nadal w takiej jak dotychczas formie.
Pozdrawiam cieplutko
Ewa

Iwona pisze...

Skoro dużo spacerujesz Antonino, to nowy aparat jest niezbędny, bierz ze sobą, w ogrodzie się dobrze sprawdził, pozdrawiam.

KonKata pisze...

ech, ten czas, pędzi i pędzi....
tulipanowca zazdroszczę

Joanna pisze...

Wspaniałe zdjęcia i piękne rośliny :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails