Obserwatorzy

niedziela, 9 listopada 2014

Czapka (2) i rękawiczki dla rocznego dziecka

Czapka dla Wandzi z wrabianymi sówkami :


Kolor na łapy wybrałam zbyt jasny i są niewidoczne na czapce. Początkowo też zrobiłam czapę zdecydowanie za głęboką i skracałam po przymiarce na głowę dziecka.
Do kompletu rękawiczki z wzorem sówek - te wyszły jak należy - zgodnie ze schematem. Sówki nieduże, bo włóczka cieniutka, same rękawiczki zrobione dość ciasno, żeby nie przewiewało dzianiny.


Schemat sówki gdzieś z netu, linka nie podam, bo nie mam.

13 komentarzy:

dwa magiczne koszyki pisze...

Komplecik cudny. Mała Wandzia będzie wyglądała w nim uroczo:))) Pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Zrobiłaś słodziutkie sówki. Piękne, pozdrawiam.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Jak zobaczyłam ten komplecik to uśmiech pojawił się na mojej buzi .Super te wrabiane sowy wzorek się przyda dzięki.
Bo właśnie skończyłam też komplecik dla rocznej dziewczynki i też z motywem sowy ,taki babcia wybrała dla wnusi .Podano mi tylko że obwód łowy wynosi 49cm ,myślała że roczne dziecko ma mniejszą główkę.
Ale miałam dylemat jeśli chodzi o głębokość czapki moja ma 18 cm ciekawe czy nie za dużo.
Zostało trochę włóczki więc postanowiłam dorobić rękawiczki i znów dylemat jaką dłoń ma roczne dziecko, moje mają 12cm długości i 7cm szerokości ,są bez palca.
Co myślisz o tych wymiarach ,bo ty więcej tych maleństw robisz Kochana.

Antonina pisze...

Ewo - myślę, że utrafiłaś z rozmiarem. Prawdę mówiąc nie mam doświadczenia - dopiero je zdobywam, a Wanda daleko i nie mam na kogo mierzyć udziergów. Wandzia ma obwód głowy 47 cm - czyli porównywalnie do twego roczniaka, czapka miała jakieś 22/23 cm na płasko (po ubraniu się rozciągnęła. Głębokość właśnie 18 cm. Rękawiczek nie mierzyłam, ale chyba podobnie jakieś 10-11 cm miały, szerokości nie mam pojęcia. Były dobre, kończyłam je przed samym wyjazdem (tydzień temu) i zaraz zostały przymierzone - ściągacz dobrze się chował w rękaw kurtki.

Ewa-Handmade-Art pisze...

Dziękuję -trochę mnie uspokoiłaś .

Unknown pisze...

Przepiękny komplecik, na pewno mała będzie w nim świetnie wyglądać ;)

halszka pisze...

Nie ma jak to Babcia która zawsze dba o garderobę dla Wnusi.Śliczny komplet.Pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Motyw sówek jest jednym z moich ulubionych, chociaż jeszcze nic z nim nie zrobiłam :)

ciapara pisze...

Prześliczny komplecik. Mała Wandzia będzie w nim przepięknie wyglądać!

UTKANE Z PASJI pisze...

Swietne sówki i cały komplecik:)

Urszula97 pisze...

komplecik dla małej super udany,

W Harmonii pisze...

Uroczy komplecik. Pozdrawiam cieplutko :)

Dzianinowe Studio pisze...

Przecudny komplecik. Taki słodziak:-) Przy okazji dowiedziałam się wielu niezbędnych informacji na temat wymiarów takich maluchów. Do tej pory polegałam na ,,okou". Serdecznie pozdrawiam. Ela

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails