Obserwatorzy

sobota, 14 lipca 2012

Troszkę ogrodu

Kiepsko kwitną mi w tym roku kwiaty jednoroczne. Jakoś czasu nie było na pielęgnację. Wysiałam nasiona do gruntu, niestety wiosenne burze skutecznie je wymyły i zaklepały grządki. Nic mi prawie nie wzeszło. Potem  praca i problemy rodzinne odsunęły na plan dalszy sprawy ogrodowe. Toteż mogę jedynie pochwalić się tym, co niezawodne. W tym roku, jak szalona, kwitnie juka - naliczyłam około 16 kwiatostanów - oj dawno nie kwitła tak obficie.


Wreszcie w całej krasie kwitną liliowce od mojej koleżanki Reni (pokazywałam kiedyś tu na blogu zdjęcia z jej pięknego ogrodu). Liliowce są  wdzięczne niezbyt wymagające, pięknie wyglądają. Z tych, które mam, jeden cudownie pachnie, ma troszkę zapach jakby cytrynowy. Oto one:



Robótkowo - tak sobie. Dziękuję za miłe komentarze dotyczące topu z poprzedniego postu. Przyszło lato i wzięło mnie na szydełkowe robótki. Bluzkę chwilowo zarzuciłam i czekam na koniec urlopu w pewnej pasmanterii internetowej, gdzie wypatrzyłam (tak mi się zdaje) "Alminę" w poszukiwanym przeze mnie kolorze. Skończyłam w zasadzie nową spódnicę. Jeszcze tylko wykończenie przy pasku, jakieś blokowanie i uszycie halki. 

14 komentarzy:

Danusia pisze...

Śliczne kwiaty.
Masz rację i u mnie jednoroczne słabo kwitną, a i całe roślinki jakieś takie marne,żółkną; nawet aksamitki, co nigdy z nimi nie było kłopotu. Wydaje mi się, że to susza temu winna.
Pozdrawiam:)

tonka pisze...

Jukka nadzwyczaj imponująca a liliowce piękne,bardzo je lubię ale nie wiedziałam ,że mogą pachnieć:)

Irmelin pisze...

Aż mi się płakać chce, jak oglądam takie piękne kwiaty, u mnie działka wygląda jak po wojnie, bo grad wielkości piłek golfowych zbił wszystko, co było możliwe do zbicia, połamania, zniszczenia. Zazdroszczę

ankaskakanka pisze...

Śliczne kwiatusie. Pozdrawiam

anust pisze...

Uwielbiam liliowce, piękne masz:)ja na razie tylko podstawowe: pomarańczowy i żółty ale to nie koniec:)))

janielka pisze...

cudny ogród.;)

Robótki Marleny pisze...

Rzeczywiście pięknie kwitnie u Ciebie juka a liliowce są śliczne:) podoba mi się ten z czerwono-żółtym środkiem:)
Pozdrawiam, Marlena

Agnieszka Rucińska pisze...

Piękna juka. U nas w tym roku po wymarzały kwiaty mojej mamy. Oj, bardzo brakuje jej ręki w ogrodzie. Ja nie mam kiedy jeździć, a tata...jak to facet, nie zwraca uwagi na szczegóły takie jak kwiaty. Pozdrawiam

wilddzik pisze...

Piękne kwiaty, a juki faktycznie niesamowite :-) Pozdrawiam

halszka pisze...

Cudownie kwitną Twoje juki.Mam 3 szt i od lat żadna nie zakwitła.Próbowałam przesadzać w inne miejsce i też nic.
Liliowce piękne.
pozdrawiam

Joanna pisze...

widzisz a u mnie pierwszy raz Yuka przymarzła ...
śliczne masz kwiaty

jolajka pisze...

A moje juki w tym roku odpoczywają...

Anonimowy pisze...

alez pięknie
KonKata

tojatenia pisze...

Pięknie w Twoim ogrodzie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails