Obserwatorzy

czwartek, 20 października 2011

Permanentny brak

czasu powoduje, że nie mam go na blogowanie i robótkowanie. I chociaż pomysły na nowe dzianiny są, siły przerobowe mam niemal zerowe. Dziecię także domaga się nowych beretów i rękawiczek. Codzienność i praca zawodowa skutecznie wyjaławiają... Być może  listopad będzie nieco  lżejszy i niebawem uda mi się pokazać coś nowego.
Tymczasem ostatnie kwiaty jesieni:



Szafrany pojawiły się, kiedy już przekwitły zimowity. O jesiennych krokusach już pisałam - informacje można znaleźć w zakładce "Zielnik".

6 komentarzy:

tojatenia pisze...

O, jak pięknie kwitną jesienne krokusy.
Pozdrawiam, dzięki za gratulacje.

christina-art pisze...

Miły jesienny akcent. Pozdrawiam :)

olllq pisze...

"...Czas ucieka - tchórz jeden .."
Pozdrawiam serdecznie :)

Giga pisze...

Takie krokusy też mam w swoim ogródku i jak patrzę na nie, to myślę, że to wiosna. Pozdrawiam

ankaskakanka pisze...

Życzę więcej czasu, Bo pomysłów Ci nie brakuje. Pozdrawiam

ren-ya pisze...

Doskonale Cię rozumiem, Antonino! Ale wcale nie pocieszę, bo pomysłów zawsze jest więcej, niż czasu na ich realizację, dlatego część z nich bezpowrotnie ginie w stercie coraz nowszych i nowszych pomysłów i planów...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails