Obserwatorzy

niedziela, 13 lutego 2011

Jutro walentynki

ostatnie więc chwile na przygotowanie  serduszkowych dekoracji i prezentów wykonanych oczywiście  własnoręcznie.
Mogą być serca kamienne:



Kamienie w kształcie serca otrzymały szydełkowe koszulki

 i mydlane:
Mydełka o zapachu różanym zrobione domowym sposobem  

Oby jednak te kamienne nie było tak nieczułe,  jak  macochy Jewki z legendy spisanej przez Oskara Kolberga opowiadajacej o Oreleckim kamieniu.
A te mydlane nie stały się symbolem ulotnej, nietrwałej miłości, jak bańka mydlana, która sama w sobie daje nam wiele radości i przypomina beztroskie lata dzieciństwa.
 
Relaksowo możemy wydziergać na szydełku parę serwetek z wzorem serduszka:
 

 które moga posłużyć, jako podkładki pod kubek z poranną kawą.

A jeszcze dziś wieczorem warto wykonać serduszkowe  zakładki do książki:

 
Powieśmy sobie też  w kuchni na ścianie wianuszek  z symbolami walentynkowymi:
 

I radujmy się.

Pogodnych walentynek życzę zakochanym i niezakochanym.

Opis serwetki przygotuję nieco później - zdrowia brakło na jego napisanie (mogłabym narysować, ale idzie mi to bardzo kiepsko).

21 komentarzy:

malaala pisze...

Walentynki pełną parą widzę :)Pozdrawiam i wzajemnie miłego Święta Zakochanych :)

Elżbieta pisze...

Fajny pomysł z otulaniem kamieni w koronkowe serca, zwłaszcza gdy przywieziemy je znad morza.
Miłego wieczoru.

urszula97 pisze...

Pięknie przyozdobiłaś mieszkanie i fajne pomysły,a mnie sie wydaje,ze kamienie tez żyją i mają serce.Pozdrawiam.

alex pisze...

Prześliczne i przesłodkie - co tam na walentynki - one są całoroczne!

lamika88 pisze...

Pięknie walentynkowo...:-)

Terra pisze...

Fajne są Twoje serduszka.
Zdrowia życzę. Dziękuję, przyjmuję życzenia walentynkowe.
Jestem zakochana. W robótkach:)

Dendrobium pisze...

Serduszek u Ciebie dostatek:). Najbardziej spodobały mi się serduszkowe mydełka i zakładki. Super!
Pozdrawiam ciepło:)

Antosia pisze...

Ja tez zycze Ci pogodnych walentynek. Wsrod takiego serduszkowego wystroju bedzie milo. I szybkiego powrotu do zdrowia.

Kasia i Sławek pisze...

Mam nadzieje, ze te kamienie nie oznaczaja kamiennego serca. Cha,cha,cha!!!! Piekne prace a ja zycze cudownych walentynek. Kazdego dnia!

Iwona Eriksson pisze...

śliczne rzeczy robiłaś! dziękuję za życzenia i też szczęśliwych walentynek życzę - albo tak jak u mnie, by walentynki panowały przez cały rok, każdego dnia :)
Pozdrawiam cieplutko:)

ithija pisze...

Ciekawy pomysł dekorowania kamyków,:)pozdrawiam walentynkowo:)

Unknown pisze...

Wszystko jest piękne ale najbardziej te mydełka mi się podobają.... Wszystkiego najlepszego w Dniu św. Walentego!!

Joanna pisze...

śliczne serduszka:))
dziękuję za kolejne wyróżnienie, ono dla mnie jest w tym roku moją Walentynką
pozdrawiam

ania75 pisze...

Twoje walentynkowe dekoracje są cudne i bardzo pomysłowe, pozdrawiam:)

anabell pisze...

Antonino, na dziś i na przyszłe dni życzę wielu radosnych chwil.Pozdrawiam Walentynkowo

Zielony Kamyk pisze...

Jak u Ciebie pięknie i romantycznie:)
Ładna legenda:)
Pozdrawiam słonecznie:)

kasianat pisze...

Kamyki super pomysłowe!!!

Bellis pisze...

Chyba nauczę się szydełkować, tak mi sie te serduszka podobają! Miłego święta :)

splocik pisze...

Zrobiłaś śliczne ozdoby.
Sama kiedyś zrobiłam serduszkowe zakładki, ale miały trochę większy format.
Widzę, że lubisz zbierać kamienie o nietypowych kształtach.
Ja mam jednen kamyk w kształcie serca i wiele z nim wspomnień :)
Pozdrawiam ciepło.

Krysia pisze...

Ile tu serc? Widać, ze wkładasz w swojego bloga kawal swojego serca.Za to C dziękuje. Lubię wpadać do Ciebie i sobie pooglądać co wyrabiasz.

Danusia pisze...

Dziękuje Ci bardzo za przyznane wyróżnienie i przepraszam, że dopiero teraz, ale jakoś wcześniej nie zauważyłam. Jutro prześlę dalej.
A ozdóbki walentynkowe super i fajny pomysł z kamykami.
Pozdrawiam cieplutko i jeszcze raz dziękuję.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails