Obserwatorzy

sobota, 7 sierpnia 2010

Ślubny szal

Zrobiony wzorem ulubionym przeze mnie: "Meandering Vines Shawl"- jednak nie ja go tym razem wybrałam, a przyszła panna młoda, która zażyczyła sobie również, żeby w szal wrobić koraliki. I ma: wrobione przezroczyste kryształki i  takie nieco opalizujące (dwa rodzaje), które świetnie komponują się z suknią i kolczykami: 


Na czterech motywach wzoru  (od początku szala) wrabiałam koraliki w co drugim  rzędzie, a potem już w co czwartym.


Druty 3, 5 mm; włóczka: "Zephir" (50% wełna, 50% akryl); 100g/1200m; kolor ekri; zużycie 2/3 motka 

Detal

Szal ma rozmiary 50 /180 cm. Robiłam go prawie dwa tygodnie (powoli), bo tylko wieczorami - z powodu remontu chałupy. A z kolei konieczność wrabiania  koralików ograniczała możliwość zabierania ze sobą robótki.
A już niedługo pokażę więcej pomieszczeń w chałupie i mam nadzieję, że powrócę do systematycznego życia blogowego (pisania postów i komentowania  u innych blogujących).

35 komentarzy:

Antosia pisze...

Oczekiwałam na ten szal od momentu, gdy wspomniałaś o ślubie córki. Wiedziałam, że wydziergasz coś wyjątkowego. Panna Młoda będzie pięknie w nim prezentować się.

Anonimowy pisze...

Szal...REWELACJA ! Pozdrawiam, Elżbieta.

Marzanna pisze...

Cudny szal! Z tymi koralikami chyba sporo pracy? Pozdrawiam Marzanna

reni pisze...

piękny...pozdrawiam

anabell pisze...

Szal jest prześliczny.

artesanka pisze...

Cudny szal, a koraliki znakomicie podkreślają wyjątkowy czyli ślubny charakter.
Z niecierpliwością czekam na dalszą relację z chałupy.
...pozdrawiam...

Janeczkowo pisze...

Super szal!!

Lacrima pisze...

Piękności jeśli się da to wklej kiedyś zdjęcia z właścicielką tego cuda:)

mareju pisze...

Jak Ty Kochana wrabiasz te koraliki ? Nie mogę Cię rozgryźć. Pozdrawiam

Anna pisze...

oj to się napracowałaś przy tych koralikach, szal wyszedł bajecznie :) ja też robię szal ślubny ale mam może 1/4 ;) i pomału idzie

Ela Zeman pisze...

Piękny szal. Panna Młoda będzie prześlicznie w nim wyglądać.

tkaitka pisze...

Mgiełka z delikatnymi błyskami.Świetnie Ci wyszło. Bardzo piękny szal!!!
A kiedy złapiesz oddech? :)))

MattiR pisze...

Prześliczny szal. Koraliki dodają mu uroku. Nie zdawałam sobie sprawy jaka cienizna z tego Zefira dopóki nie zaczęłam z niej dziergac - pewnie zejdzie mi dłużej niż zakładałam.
Pozdrawiam
Makneta

Anonimowy pisze...

ja stale się zastanawiam skąd czerpiesz energię na tyle wykonywanych "robót"chałupa, robótki no i pewnie normalne domowe obowiązki- a jak wyglądają ręce po tych pracach? bo do tego szala musiałaś mieć gładkie łapki - chyba,że robisz to w rękawicach to znaczy tę pracę w chałupie-/ja nie umiem pracować w rękawiczkach choćby były jak najcieńsze- szalik jest piękny- i tak go szybko zrobiłaś- serdeczności Wanda

Gosia pisze...

Przepiękny ten szal.

Anonimowy pisze...

szal jak powiew wiatru, taki delikatny, idealny na taką okazję
KonKata

Małgorzata pisze...

Szal jest prześliczny:) Za kazdym razem jak tu zaglądam podziwiam chałupę i niecierpliwie czekam na dalsze relacje. Pozdrawiam.

Danka M. pisze...

Przepiękny szal ....

Lucyna pisze...

Piękny szal! Koraliki wrabiasz w trakcie roboty czy nawlekasz na początku robótki i stopniowo przesuwasz?
Pozdrawiam.

Anonimowy pisze...

też się zastanawiam jak się wrabia koraliki?....
widziałam już w kilku szalach- podpowiesz nam?
Wanda

casada pisze...

Piękny, po prostu fantastyczny szal!

by_giraffe pisze...

wielkie brawa dla Ciebie, szal-cudo :)

Grażyna pisze...

Przepiekny!!!

tojatenia pisze...

Cudo. Cudo.

Kasia pisze...

Piekny szal, lekki jak chmurka.Koraliki dodoją mu uroku i elegancji
Pozdrawiam słonecznie

Anonimowy pisze...

Ach Antonino - przecież u Ciebie jest opis w "Technika" ale w języku angielskim - nie każda z nas zna ten język - jak zdążyłam zauważyć to koraliki muszą mieć dużą dziurkę lub bardzo cieniutką włóczkę -jeśli nie sprawi Ci kłopotu to bardzo proszę napisz to to należy wykonać-
Antonino to nie musi być teraz, zaraz, masz obecnie za dużo pracy aby na to poświęcać swój czas - może zimą jak już nie będziesz zajmowała się chałupą i będziesz już po "weselu" - serdeczności Wanda

Enyo pisze...

Dołączam do pełnych zachwytu komentatorek. Przepiękny i elegancki szal. Na pewno zrobi furorę na ślubie.
Pozdrawiam

lamika88 pisze...

Wspaniały szal...:-)

TUE_ pisze...

Bardzo ładny podziwiam za kunsz wrabiania jak i przerabiania koralików

Anonimowy pisze...

Szal jest piekny,ale opis ,wloczka i koraliki to HORROR !!!
Pozdrawiam
Ewa

Pandora pisze...

Szal jest cudowny.

Teresa pisze...

Przecudny szal.

evejank.blogspot.com pisze...

jaki on piękny, podziwiam

Kala pisze...

Witam :) Chciałabym zapytać czy Pani czasem wykonuje szale na zamówienie? Zauroczył mnie ten szal ślubny i bardzo chciałabym sama sobie taki sprawić (może być prostszy), a dziergać się raczej nie nauczę...
Jeżeli mogłaby mi Pani pomóc lub polecić kogoś w tym temacie, to bardzo proszę o kontakt na maila allegrowiczka007@gmail.com. Pozdrawiam :)
P.S. Mam nadzieję, że nie popełniam tym wpisem jakieś dużej gafy.. :)

Antonina pisze...

Kala - niestety nie wykonuję prac robótkowych na zamówienie (w tym i szali, gdyż nie mam czasu na realizację zamówień (pracuję). Niestety nie jestem w stanie nikogo Ci polecić. Może pooglądaj inne blogi i zwróć się do innych pań - niektóre chętnie przyjmą zamówienie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails