Obserwatorzy

niedziela, 24 stycznia 2010

Co na prezenty walentynkowe (2)

Dziś dalej prezenty na Walentynki. Można ustroić ulubiony kubek na kawę czy herbatę w ubranko, które pozwoli dłużej utrzymać ciepło napoju. Przygotowałam propozycje typowo walentynkowe:










Do tak ubranych kubków można dorobić podkładkę w kształcie serca:


zrobioną według takiego schematu:



Otrzymałam też takie wyróżnienie od bean, marzyłam o nim, bo strasznie mi się podoba (mam słabość do guzików).


Serdecznie dziękuję

Komu je dalej przekazać, jeszcze się zastanowię.

Na polu robótkowym lekki przestój – tzn. robi się, ale powoli i żmudnie, więc na efekty przyjdzie poczekać.
I jeszcze takie serduszko (podobne już było, ale powędrowało do ludzi):

Brak komentarzy:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails