Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2024

Skrzat sierpniowy

bakłażanowy. 

Sierpień symbolizują kolory: żółty, pomarańczowy i fioletowy. O żółtym już było wcześniej; pomarańczowy łączy energię czerwieni i żółci.

Pojawia się nowy kolor: fioletowy - dla mnie bakłażanowy. Fiolet  kojarzony jest z królewskością, symbolizuje władzę, szlachetność, luksus i ambicję.


Czy takie cechy można przypisać sierpniowemu skrzatowi? Oby. Prezentuję go z bakłażanami wykonanymi szydełkiem - razem stanowią komplet.


 


Uważam że, skrzat bakłażanowy razem z bakłażanami kwalifikuje się jako ilustracja cytatu z zabawy u Splocika "Kochaj to, co robisz i  rób to co kochasz. Pasja jest kluczem otwierającym drzwi do radości i dostatku." (David Cuschieri).


8 komentarzy:

Kinga K. pisze...

Piękny skrzat!

splocik pisze...

Kolejny uroczy skrzat. :)
Twój link i fotkę dodałam do mojego wpisu.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Urszula97 pisze...

Pieknie wyszedl, taki żniwny a bakłażany jak żywe, pozdrawiam serdecznie.

Renata pisze...

Podziwiam Cię za pomysły i wykonanie- co miesiąc inny choć podobny- końcem roku będą wspaniałą gromadką:) pozdrawiam serdecznie

amuszka pisze...

Prawdziwy supermen! Razem z bakłażanami i tworzą niezłą kompanię😄

Beata T pisze...

Bardzo pomysłowy bakłażanowy skrzacik :) pozdrawiam

jajołki pomysłowe pisze...

Bakłażanowy skrzacik bardzo kochany :-))) Podziwiam i uwielbiam. Choć dzieciństwo mam dawno za sobą :-)) Pozdrowienia !

Barbara H pisze...

Uroczy sierpniowy skrzat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails