Obserwatorzy

wtorek, 5 grudnia 2023

Zielone serwetki

Boże Narodzenie niemal za pasem, jest więc okazja, żeby pochwalić się zielonymi serwetkami zrobionymi specjalnie do położenia w grudniu na okrągłym stoliku:



Serwetkę dedykuję zabawie blogowej u Splocika "Małe dekoracje", na grudzień.

Miałam trzy odcienie zielonych nici i żaden pomysł nie pasował na to jak je wykorzystać. Sięgnęłam więc do mojego wypróbowanego wzoru i zrobiłam kolejną serwetę, która świetnie prezentuje się na okrągłym stoliku w małym pokoju i wpasowuje w świąteczny wystrój.




Odrobina zielonych nici wystarczyła, żeby zrobić niewielką serwetkę na nocny stolik:


12 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Są śliczne, gwiazda szczególnie, pozdrawiam cieplutko.

splocik pisze...

Obie serwetki są śliczne, ale bardziej przyciąga oko ta gwiazdowa. :)
Ten gwiazdowy kształt wykonywałam na drutach, bo także mi się podoba.
Świetnie ułożyłaś kolory i szerokość pasków. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu grudnia.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Anna pisze...

Piękna serweta w kolorach jak najbardziej świątecznych. 😁

Alicja pisze...

Serwetki super szczególnie że lubię zieleń :-). Pozdrawiam.

Iwona pisze...

Wszystkie odcienie zieleni do siebie pasują i w tej serwecie to widać. Inny wzór by nie pasował na takie kombinacje z kolorami. Serweta ma kształt gwiazdy, ale przypomina również choinkę, tylko widok z góry. Pozdrowionka.

tonka pisze...

Bardzo ładne i pięknie wpisujące się w świąteczny czas.

Renata pisze...

Świetne!! Na pewno są bardzo świąteczne 🙂 pozdrawiam serdecznie

Motylek pisze...

Sama serweta już wprowadza świąteczny nastrój! Na biały obrusie jak jodła na śniegu.
Podziwiam torby-kosze z resztek w poprzednich wpisach. Ja po jednym dałam sobie spokój. Nie jestem zadowolona z efektu.
Pozdrawiam,
Motylek

Renia pisze...

Jak się pomysł na 3 odcienie zieleni sam znalazł, fiku-miku i jest świąteczna serweta! Radosnego adwentu!

Adhd EWki pisze...

Serwetki są cudowne. Bardzo elegancke jak dla mnie.

Edyta pisze...

Obie cudne, ale ta pierwsza gwiazda mnie zachwyciła. Pozdrawiam

Barbara H pisze...

Fajne serwetki. Podoba mi się wzór pierwszej.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails