Obserwatorzy

piątek, 13 października 2023

Dynie wszędzie...

Zaczął się okres dyniowy, mój ulubiony. Jak widać robiłam już dynie betonowe  i dynie z pozostałego kleju po przyklejaniu płytek, dyń wykonanych szydełkiem nie spamiętam - sporo powędrowało do rodziny i znajomych. Jednak corocznie bawi mnie ich szydełkowanie. Tym razem pokażę dynie wykonane w Zagórzu i zdobiące parapet okna w budynku. 






Szydełkowe dynie kwalifikują się jako dekoracja i pasują do październikowej zabawy blogowej u Splocika "Małe dekoracje" :



10 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Piekne dynie, nie pamięta czy robiłam.pozdrawiam serdecznie.

Iwona pisze...

Piękna, jesienna dekoracja. Taka dynia, chociaż mała, wymaga precyzyjnej pracy. Nadłubałaś się przy tym wystroju parapetu, pozdrawiam.

splocik pisze...

Bardzo podobają Twoje dynie i śliczna z nich dekoracja. :)
Twój link i fotka znajdą się w podsumowaniu października.
Miło m, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

barbaratoja pisze...

Dekoracje z Twoich dyń są cudowne, wszystkie dyńki mi się podobają. Te dzisiejsze i te z poprzedniego posta.

Renata pisze...

Ha, to u Splocika sie trochę zadynii, bo i ja mam ją w planach, no chyba że na planach znowu sie skończy;) Twoje wszystkie są rewelacyjne, choć te z kleju ciągle za mną "chodzą" Pozdrawiam serdecznie

amuszka pisze...

Rzeczywiście, jako dekoracje dynie wyglądają pięknie. Te cieplutkie jesienne kolory i nowe gatunki, które wyczarowałaś szydełkiem są niesamowite🙂.

a-lenka pisze...

Rewelacyjne dynie!!! Prawdziwie jesienny klimat.
Pozdrawiam Alina

jajołki pomysłowe pisze...

Cudowne dyniowe kreacje :-)) Pozdrawiam :-)

Renia pisze...

Pięknie Ci te dynie obrodziły! Kolejny raz zresztą. Prezentują się 'smakowicie' ;)

Monika (woolloop.pl) pisze...

Fajnie, że te dynie są takie urozmaicone i kolorowe. Od razu raźniej się na duszy robi w jesienną szarugę:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails