Obserwatorzy

wtorek, 17 stycznia 2023

Kolejna zabawa blogowa

zaproponowana przez Splocika sprowokowała mnie do udziału. Nadzwyczajnie wpasowała się w moje działania. Jakoś bardziej bawi mnie robienie różnych drobiazgów (z różnych dziedzin rękodzieła), aniżeli duże formy. Może to jest spowodowane faktem, że szybciej ogląda się rezultat końcowy, a może tym, że potrzeba mniej cierpliwości? Trudno mi ocenić. W każdym razie czynienie drobiazgów sprawia mi satysfakcję. I chociaż przed przerwą w blogowaniu raczej nie brałam udziału w zabawach blogowych (inna wówczas była otaczająca mnie rzeczywistość i cierpiałam na premanentny brak czasu), to obecnie zaangażowałam się już w drugą zabawę splocikową.  

Małe dekoracje 2023 to właśnie zabawa w sam raz dla mnie. Banerek już umieściłam na bocznej szpalcie mojego bloga. Umieszczę go jeszcze raz:

Małe dekoracje 2023 

No i jako pierwszą dekorację prezentuję dzisiaj choinki, zrobiłam je w okolicy Bożego Narodzenia. W zasadzie pochowałam już wszystkie dekoracje związane z tym świętem, zostały tylko choinki, bardziej dedykowane dekoracji zimowej, aniżeli bożonarodzeniowej:


 


Choinki zostały wykonane półsłupkami, "Ubranka" z włóczki włożyłam na styropianowe stożki imitujące choinki. Miałam tylko tyle tych stożków i nie udało mi się kupić więcej. Najładniej wyglądają w grupie trzech, jak na ostatnim zdjęciu. Te są w kolorze szarym, gdyż zrobiłam je w stylu rustykalnym z owczej wełny. 

Choinki na pierwszym i drugim zdjęciu są skomponowane kolorystycznie. W tym roku w jesieni, może uda mi się kupić jeszcze dwa stożki, to dorobię po jeszcze jednej do kompletu. 

Dziękuję Wszystkim za przemiłe komentarze pod poprzednim postem.

9 komentarzy:

Urszula97 pisze...

Fajnie ze bawisz się z nami, u mnie też dominują male formy.Ładne choineczki , pozdrawiam.

Nowe Przygody z drutami pisze...

Dziekuje Ci za odwiedziny, dawno Cie nie bylo,pozdrawiam cieplo

splocik pisze...

Bardzo fajne te choineczki :)
Faktycznie w zestawieniu trzech wyglądają lepiej.
Twój link i fotka znajdzie się w podsumowaniu stycznia.
Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
Pozdrawiam ciepło.

Kasia i Sławek pisze...

Antonino, jak ja Cię rozumiem. Też lubię szybkie efekty końcowe i dlatego lubię drobiazgi! Piękne choinki. Pozdrawiam Cię z całego serca!

Motylek pisze...

Widziałam takie choineczki na instagramie i bardzo m i się podobały. Twoje też. Ciekawa jestem czy w moim lokalnym sklepie takie stożki są do kupienia. Pewnie tak. Choć może nie teraz bo już po BN.
POzdrawiam,
Motylek 🦋

Anna Iwańska pisze...

Też biorę udział u Splocika w obu zabawach i też nie lubię tworzyć nic dużego wole maleństwa bo szybciej widać efekt końcowy. Twoje choinki sa super mam też kilka styropianowych stożków ze starych zapasów, może i ja spróbuję. W tym roku ( 2022) na te Święta nie zrobiłam NIC, ale wszystko przede mną. Dzięki za komentarz pozostawiony u mnie.
Pozdrawiam

Mięta pisze...

Ciekawe choineczki,takie w rustykalnym charakterze :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Unknown pisze...

Antonino ,zabawa zabawa,ale cudownie,ze JESTES :))))).Na Twoj blog zagladalam coraz rzadziej i myslala,ze opuscilas nas na zawsze,a tu taaaaka niespodzianka !!!!!

Pozdrawiam Cie serdecznie w Nowym Roku !

Ewa z Krakowa

Barbara H pisze...

Ciekawy pomysł na choinki. Fajna dekoracja.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails