Obserwatorzy

niedziela, 14 stycznia 2018

Drobiazgi dla niemowląt

Jeszcze późną jesienią wykonałam kilka drobiazgów dla niemowlaków. Powstała  spersonalizowana smycz  (do smoczka) dla synka bratanka:



Niestety później okazało się, że mały Antoś nie używa smoczka. Mam nadzieję, że smycz przyda się np. jako zawieszka na jakąś zabawkę.

Wnuczka Mela otrzymała jeszcze szydełkowego zajączka:

 
Przydałby się dzwoneczek włożony do środka, ale wówczas jeszcze nie kupiłam takiego przydasia.
 
Zrobiłam też dla Melanii nową zimową, ocieplaną polarem czapkę:
 
 
Włóczka to jakaś mieszanka wełny merino z akrylem - wyszło około 50 g.

Baktusik:


W szpitalu, kiedy czekałam na operację ręki "ukręciłam" dla małej Meli dwa golfiki:


 
Golfiki znakomicie sprawdzają się dla niemowląt. Włożone pod kombinezon, albo kurteczkę świetnie otulają szyję.

6 komentarzy:

Ulka M pisze...

witam ! Może Pani podac wzor na golfiki i czapeczkę? bardzo mi sie podobają

Urszula97 pisze...

Jednak sporo stworzyłaś cudownych rzeczy,słodkie i te zabawki i ubranka,pozdrawiam.

jajołki pomysłowe pisze...

Mnie najbardziej urzekają szydełkowe przytulanki. Świetny pomysł i świetna robota. Życzę, żeby ręka jak najszybciej wyzdrowiała :-)Przypuszczam, że wiele osób na to czeka, żeby zobaczyć nowe arcydzieła :-)

Antonina pisze...

Dziękuję.
Urszulo M - postaram się w najbliższym czasie przygotować krótki opis wykonania.

Alicja pisze...

super prace :) na pewno przydatne a dzieciaczki unikatowe zabawki, zawieszki i ubranka :) pozdrawiam

Ewa pisze...

Robótki dla słodkich maluszków muszą sprawiać wielką frajdę! Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails