Obserwatorzy

piątek, 16 grudnia 2016

Przydasie

Któregoś dnia przyszła do mnie niewielka przesyłka - od mojej koleżanki Renaty. Renia pragnąc mi umilić nieciekawą jesień, przysłała mi przydasie  do wykonywania kart świątecznych. Sama, jak pisze, w ostatnich latach wykonała takich kart około tysiąca. Jest to też zachęta ze strony Reni żebym zaczęła działać w innych dziedzinach, niż druty i szydełko. Zapewne popróbuję, gdyż jest to coś nowego i dotąd nieznajomego dla mnie. Na razie pokażę na blogu: to co otrzymałam:


 Była też karta już z życzeniami świątecznymi i dodatkowa pusta - do wykorzystania:


 
Reniu - dziękuję bardzo.

6 komentarzy:

splocik pisze...

Super przydasie. Nudy nie zaznasz :)
Pozdrawiam ciepło.

samosia pisze...

Przepiękne karteczki!

Unknown pisze...

Przydasie są wspaniałe. Uwielbiam je :) Zawsze mam ich w każdym kącie sporo i ciągle z nich korzystam :) Pozdrawiam cieplutko :)

Urszula97 pisze...

cudowny prezent,tylko czekać na efekty,

jajołki pomysłowe pisze...

Na pewno coś pięknego wyczarujesz. Koleżanka na pewno przewidziała, że będzie to kolejna Twoja pasja :-) Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

to trzymam kciuki za nową działalność
KonKata

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails