Obserwatorzy

wtorek, 30 listopada 2010

Aniołków mi się zachciało...

Na blogach atmosfera świąteczna, robią się aniołki, gwiazdki, reniferki, karty... W końcu i mnie się aniołków zachciało. A zainspirował mnie anioł KonKaty. Bo płaski z takimi eterycznymi, elfowymi skrzydełkami zrobionymi z samego łańcuszka  - podobał mi się od zawsze. No to sobie zrobiłam: 

Szydełko 1,75 mm; nici "Ariadny", bawełna 100%

Aniołek z nitki lnianej

I z rozpędu jeszcze takie dwa:


Dopracowuję też  technikę, jak zrobić takiego aniołka bez odrywania nitki...

11 komentarzy:

Motylek pisze...

I bardzo ładne Ci wyszły te aniołki! Może ja się pokuszę w przyszłym roku. W tym już mam dość bożonarodzeniowych robótek, finiszuję - jeszcze tylko muszę obfotografować i zaprezentować na blogu.

Pozdrawiam ciepło,
Motylek

anabell pisze...

Mnie też się one podobają, jeśli mi wystarczy czasu, to zrobię kilka takich "ażurowych " aniołków.
Miłego, ;)

Kiciak pisze...

Prześliczne! ;)

ithija pisze...

Anielskie te anioły!Pozdrawiam.

alicja11 pisze...

Bardzo ładny ten aniołek i te delikatne skrzydełka ...

KonKata pisze...

podobają mi się Twoje wariacje, każdy jest inny, ma swoją duszę, moze niektóre spotkały się z elfami?

Jagna pisze...

urocze aniołeczki :)

Kasia i Sławek pisze...

Moja droga Antonino! Pieknie ci wyszly te aniolki!Pozdrawiam.

Zielony Kamyk pisze...

Śliczne aniołeczki:)

Anonimowy pisze...

Bardzo ładne aniołki. Zamieszczałam na podobne schemat na moim blogu. Skrzydełka tam robiłam z użyciem słupków wielokrotnie nawijanych i jeszcze robiłam łuczki na brzegach sukienki, wtedy nie trzeba przerywać nitki. Pozdrawiam serdecznie marimala
http://gniazdko-marimala.blogspot.com/2010/01/schemat-paskiego-anioka.html

tojatenia pisze...

Delikatne, świąteczne aniołki.
Pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails