Obserwatorzy

niedziela, 19 września 2010

To już było - Filati

Było tu: http://uantoniny.blogspot.com/2010/06/szydekowa-bluzka-z-filati.html  - cardiganek zrobiony dla mnie. Późniejsze letnie zawirowania  spowodowały - że prośbę córki, by zrobić jej taki sam - mogłam zrealizować dopiero  niedawno.  Tym razem  robótka z bawełny  (inaczej się robiło i układało). Raczej w letniej odsłonie  tej bluzeczki już w tym sezonie nie ponosi, ewentualnie  na  bluzkę z długim rękawem.

Szydełko 2,1 mm; włóczka  "Virginia" (100% bawełna, 417 m/100 g); zużycie 240g



Wzór tak podoba się córce, że zamówiła jeszcze jedną taką bluzeczkę w kolorze czerwonym.

A tak  jest u mnie na ganku:



Ifunia na dzisiejszym spacerze:


i Czesio, który już pojechał "na studia" do Krakowa:


Motylku, by_giraffe, alicjo11, klikaf, 3nereida, damurek - dziękuję za miłe komentarze.
Annasza - doprawdy  nie wiem, gdzie można takie rzeczy dostać. Jednyna podpowiedź, jaka mi się narzuca - to pytać w starych szkołach - może  znajdzie się coś takiego wśród  pomocy przeznaczonych do likwidacji; albo szukać na Allegro.
decou-galeryjka - dokładna instrukcja wykonania kapci jest tu - bardzo łatwo się je robi.

13 komentarzy:

hada pisze...

ależ śliczne to wdzianko! ładniejsze od oryginału!

Kasia i Sławek pisze...

Tak -wlóczka virginia jest rewelacyjna. Bluzeczka bardzo ladna. Pozdrawiam.

Eliana pisze...

You are so awsome with your crochet! This amazing cardi makes a lovely addition to any wardrobe. Love it!

evejank.blogspot.com pisze...

Śliczna bluzeczka. Nie dziwie się córce, że chce jeszcze jedną.Duży ten Czesio, ale bardzo sympatyczny ma wyraz pyszczka. Miałam kiedyś królika, ale mniejszy był-pozdrawiam

Zielony Kamyk pisze...

Super bluzeczka:)
Ale Czesiowi dobrze na kolanach u swej pani;)

Lacrima pisze...

Bardzo ciekawy ten wzór.
Pozdrowienia dla Czesia:)

Anna pisze...

mnie też się podoba ta bluzeczka, gdzieś nawet na nią wzór widziałam, hmm ale zapomniałam gdzie ;)

tojatenia pisze...

Bluzeczka śliczna. Wcale się nie dziwię, że córcia zamówiła kolejną. Pozdrawiam serdecznie.

bean pisze...

Nie dziwię się córce, że chce jeszcze jedno, bo rzeczywiście wdzianko jest śliczne!

milabydgoszcz pisze...

Prześliczna bluzeczka!

artesanka pisze...

Śliczna bluzeczka, w czerwieniach te będzie urokliwa.
...pozdrawiam...

tkaitka pisze...

Całkiem się nie dziwię, że córka chce jeszcze jedną taką bluzeczkę - to bardzo ładny wzór.
Byłam pewna, że pod poprzednim postem napisałam komentarz...Gdy pada deszcz - u nas dzieją się cudeńka z dostawą internetu - musiałam trafić na złą chwilę!
...I Czesio tak łatwo akceptuje te zmiany, wyjazdy,nawet "studia"? :)

Antosia pisze...

O tak, bluzeczka jest godna powtorzen, a w chacie... co tu mowic, jest fajnie.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails