Obserwatorzy

wtorek, 27 września 2011

Problem

z bloggerem jest nadal. Widzę, że przybywa  oflagowanych blogów. Oczywiście pokazuje się ten komunikat, kiedy używa się przeglądarki Google Chrome. Jestem bezradna, bo sama nie potrafię tu nic zrobić. Mam jednak wrażenie, że nie jest to probem jednostkowy, tylko problem bloggera. W komunikacie ostrzegawczym podają jakiś adres bloga, który miało się w obserwowanych. Za radą Tonki wyrzuciłam ten blog z obserwowanych, ale nie pomogło. Myślę, że nie są tu atakowane komputery (przeskanowałam, mam dobry program antywirusowy), tylko blogi na serwerze bloggera. W każdym razie umówiłam się z panem  informatykiem, że zawiozę mu komputer i przyjrzy się temu problemowi. Szkoda by mi było mojego bloga. W końcu to już dwa lata jego życia. Z kolei gdybym nie miała przeglądarki Google Chrome żyłabym w słodkiej nieświadomości i nie wiedziała o żadnym zagrożeniu.

7 komentarzy:

Halina - jetel pisze...

Też mam ten problem i sama nie wiem co myśleć o sprawie. Czy to Google Chrome nadgorliwa czy też inne przeglądarki mało bezpieczne.
Pozdrawiam

Joanna pisze...

Twojego bloga tez nie mogłam otworzyć, ale właśnie przed chwilą mi się udało. Też mam przeglądarkę Chrome. Czyli masz już w porządku. Może pomogło usunięcie feralnego bloga? Pozdrawiam serdecznie:)

anabell pisze...

Nie wiem, ja mam przeglądarkę Mozilla-Fire Fox i działam na zwykłym Google a nie Chrome. Z tymi Chrome jest kłopot, wróć do zwykłych Google, niech Ci pan informatyk wgra poprzedni program Google. Trzeba bardzo ostrożnie podchodzić do tych rewelacji Googlowych, bo są niedopracowane.
Miłego, ;)

kasia pisze...

ja mam identyczny problem z komentowaniem, ale nawet jako anonimowy u siebie nie moge :( irytujace...

Nimfa pisze...

http://imageshack.us/photo/my-images/163/beztytuufl.jpg/


TO JEST WINA TEJ APLIKACJI !!! USUŃCIE TO !!!!!!!!!!!!!!!!

tonka pisze...

To dziwne,rano wchodziłam na Twój blog i było ok a teraz znów jest to ostrzeżenie.U mnie po usunięciu tego rzekomo zainfekowanego bloga(to był jakiś hiszpańskojęzyczny)komunikat nie pokazał się wiecej.Ale kto wie co będzie dalej :)

evejank.blogspot.com pisze...

To na pewno jest jakis ogólny problem blogera. U siebie na blogu tego nie zaobserwowałam, ale na wielu blogach które obserwuje tak. Niemożliwe jest żeby wszystkie blogi ktoś zainfekował... Ja daje mimo to i wchodzę. Nie wiem czy to jest mądre, ale trudno. Komputer przeskanowałam antywirusem i nic nie znalazł. Myslę,że to po prostu kolejne wybryki blogera-też mam chroma-pozdrawiam

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails