Obserwatorzy

niedziela, 25 września 2011

Blogger znów szaleje

Kiedy wchodzę  na mojego bloga z przeglądarki Google Chrome ukazuje mi się komunikat, że witryna(znaczy mój blog) została zainfekowana złośliwym oprogramowaniem - ponoć atak  hakerów. Podziało się tak dzisiaj w nocy. I trwa. Podobne komunikaty ukazały mi się, kiedy przeglądałam blogi: "Pasje Joanny" i "Szydełkowe czary mary", z czego wnioskuję, że problem nie dotyczy tylko mojego bloga. Niestety sama nie potrafię rozwiązać problemów, bo po prostu nie bardzo rozumiem czego tam ode mnie chcą i co robić, aby te problemy rozwiązać. Nawiasem mówiąć niczego nowego na blogu nie instalowałam.
Kiedy jednak wchodzę z przeglądarki Internet Explorer - komunikatu nijakiego nie ma. Tyle, że z kolei (od dawna) w tej przeglądarce nie mogę dodawać komentarzy jako Antonina, tylko  jako Anonimowy, bo pokazuje mi, że jestem niezalogowana. Ale jako niezalogowana mogę  pisać posty i wykonywać inne  działania z blogiem.
Proszę napiszcie czy widzicie taki komunikat na moim blogu? I Czy u was jest  podobnie czy też macie problemy? Wygląda na to, że znów szwankują jakieś zabezpieczenia  bloggera i infekcja rozszerza się stopniowo na  różne blogi.

20 komentarzy:

Intensywnie Kreatywna pisze...

Ja oglądam Twojego bloga korzystając z Firefoxa i nie ma najmniejszych problemów. Z tej samej przeglądarki "zarządzam" swoim blogiem i też nic się nie dzieje. Ślubny ma Chroma i niestety zobaczył wielką czerwoną planszę :(

Drutomanka pisze...

Za każdym razem podziwiam zdjęcie główne - aktualne idealnie oddaje dzisiejszą jesienną pogodę. Gratuluję takiego oka!!!! Pozdrawiam

Drutomanka pisze...

U mnie na razie bez zmian - odpukać. Ale na blogerze też mam czasami problem z dodawaniem komentarzy pod "własną tożsamością". Mam nadzieję, że to tylko przejściowe problemy.

lamika88 pisze...

U mnie jest wszystko w prządku i nie mam problemów z komentowaniem czy oglądaniem innych blogów... Może to chwilowy problem...

*gooocha* pisze...

U mnie wszystko ok, nie widzę ani u siebie ani u ninnych problemów. Nie wiem o co chodzi - coś się dzieje cyklicznie i dotyczy części blogów. Na mnie odpukać jeszcze nie padło i dobrze, bo marny ze mnie komputerowiec, nie poradziłabym sobie.

Danka M. pisze...

U mnie jest również ostrzeżenie ... takie samo jak u Ciebie - korzystam z przeglądarki Google Chrome,
Kilka razy skanowałam i komputer i przeglądarkę i nic ... czysto!

Janka Fickowska/ POLAND / Chrzanów pisze...

U Damurka było to samo !!!!
http://damurek.blogspot.com/2011/09/na-moim-blogu-wyskakuje-ostrzezenie-cos.html

anabell pisze...

To chyba wina przeglądarki Google Chrome. Kolega mi doradził, by nie zmieniać sobie zwykłej przeglądarki Google na Google Chrome, bo ona jest jakaś wadliwa, prawdopodobnie zle dopracowana.No więc nie zmieniam, nie muszę mieć super szybko działającej przeglądarki.
Miłego,;)

tonka pisze...

U mnie też wyskakiwało dzisiaj takie ostrzeżenie,podawało że zrodłem złośliwego oprogramowania jest jeden z obserwowanych przeze mnie blogów.Wywaliłam ten blog z obserwowanych i ostrzeżenie zniknęło.Może też spróbuj to zrobić.Powodzenia :)

jolad6@gazeta.pl pisze...

Ja weszłam do ciebie spod Opery i spod IE i jest dobrze-żadnego komunikatu. Pozostałe problemy mam jak ty- nie moge wstawić komentarza spod IE, tylko jako anonim. I tak mi sie coś wydaje, że ten problem nie będzie rozwiązany.

Grażyna pisze...

Dawno nie zaglądałam. Proszę usuń poprzedni wpis.
U mnie Twój blog wyświetla się dobrze. Mam firefoxa.
Dzięki za opis wykonania kołnierzyka:)
Grażyna

Joanna pisze...

A u mnie bez problemów, nic mi nie wyskakuje, nie straszy, nie grozi. Czasami mam problemy z pisaniem komentarzy na innych blogach, ale sporadycznie.
pozdrawiam

w moim domku pisze...

u mnie to samo .ale cisne ze ma oglaac dalej i sie nieprzejmowac.wyglada jakby blogi byly zainfekowane choc wczesniej przeciez nie byly .pozdrawiam

Antonina pisze...

Dziękuję za odpowiedzi. Jak widać problem pojawił się na kilku blogach. Hmm - chyba trzeba czekać i za bardzo się nie przejmować. W każdym razie wróciłam do przeglądarki IE. A tu mam problem z pisaniem komentarzy.

Zielony Kamyk pisze...

A próbowałaś korzystać z Mozilli Firefox? Ja tylko tej przeglądarki używam i nie miałam do tej pory żadnych problemów.
Pozdrawiam i udanego tygodnia życzę:)

Danka M. pisze...

Musiałam wrócić by sprawdzić czy przypadkiem źródłem złośliwego oprogramowania jest mój blog!
Na szczęście nie:) W moim ostrzeżeniu jest inne ,,źródło,, niż u Ciebie ... ciekawe!
Nikogo nie wyrzucam a jeżeli mnie ktoś wywali to trudno ... takie życie:)
Ja wchodzę na blog mimo ostrzeżenia ... wydaje mi się, że to jakiś chochlik działa, że samo zniknie.
Jeżeli nie to trudno ... z żalem skasuję. Szukam, skanuję, przeglądam - wszędzie czysto! Żadnych zagrożeń nie wykryto!!!
Miłego dnia całego ... i oby ta ,,niespodzianka,, jak najszybciej zniknęła!

Sztuka rękodzieła pisze...

U mnie wszystko gra; korzystam z Firefoxa:)

jolajka pisze...

mam to samo pod chrome, gdy zmieniam na firefoxa wszystko w porządku, zauważyłam to na wielu blogach, ale na kazdym inny jest zagrożeniem, dziwne?!
Pozdrawiam

Anonimowy pisze...

To chyba chrome ma problem. Pod firefoksem wszystko działa ok. A Avast nic nie zgłasza :)

Anonimowy pisze...

U mnie żadnego ostrzeżenia niema.
Ale często zagladałam (nie rejestrowana) na Forum Kaeim. I teraz juz chyba trzeci czy czwarty raz jelst to Forum blokowane bo niby wirus. Tylko dziwne - wirus na blogu robótkowym??? Wiesz cos może Ninko na ten temat? Ja raczej miernie umiem obsługiwac komputer. Szkoda, bo to było ciekawe Forum. - Pozdrawiam serdecznie Joana

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails