Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lutego 2010

Jeszcze poncza

Obiecałam pokazać kolejne poncza - dziś zdecydowanie letnie, robione z różnych włóczek; schematy powszechnie znane.

Ponczo szydełkowe z elementów, moherek podobny do "Luny"  (2 nitki)

Detal

Znana wszystkim narzutka:


I jeszcze anansowa:

Schemat z Internetu

Poncza letnie - bawełniane:
Detal

Schemat z Internetu

Poncza zrobione poniższym wzorem "poszły" w większości do ludzi,  a zrobiłam ich całkiem sporo. Schemat wylansowany przez Mao zamieszczałam  już przy zielonych serwetkach.



Detal

Detal

I jeszcze dwa poncza letnie, bawełniane  zrobione z moich ulubionych elementów:



Detal

Schemat z Internetu

Dziękuję Wszystkim za miłe komentarze  na temat moich robótek.

Zachęcam do zaglądania na olimpijski blog robótkowy - prezentuję tam modele "kapci  olimpijskich".

Truskaweczko – ponczo z kapturem dla dziewczynki można zrobić wg wzoru mojego zielonego z kominem, tyle że oczywiście mniejsze i zamiast komina -  kaptur. Można zaczynać od kaptura, a można kaptur dorobić na końcu. Planuję zrobić ponczo z kapturem, acz niewykluczone, że zrobię raczej sweter-ponczo z kapturem. Jednak nie jestem w stanie rozliczyć tego wszystkiego na rozmiar dziecięcy, bo na dzieci teraz nie robię (pewnie zacznę, kiedy doczekam sie wnuków). 

7 komentarzy:

Marzanna pisze...

Wszystkie są świetne! Pozdrawiam Marzanna

Anonimowy pisze...

Piękne.Co tu dużo pisać:))).pozdrawiam serdecznie.Iza (włóczkowe perypetie)

reni pisze...

co jedno to ładniejsze...pozdrawiam

monotema pisze...

Kolekcja imponująca i urozmaicona. Ja w życiu popełniłam jedno i chyba na tym zakończę

Anonimowy pisze...

ile oczek trzeba nabrać na początek ananasowej narzutki? bo z chęcią bym ją zrobiła, a ze schematu nie umiem odczytać :( przy wyraźnym schemacie podjęłabym się tego zadania. masz go może w większym rozmiarze? byłabym wdzięczna! mój mail: szczaga@interia.pl

pozdrawiam.
Agnieszka

Antonina pisze...

Pani Agnieszko narzutkę anansową robiłam dość dawno temu, nie mam jej w domu, żeby popatrzeć na to, jak robiłam. Tu w tym wątku na Forum u Maranty są moje wyjaśnienia - proszę sobie poczytać.

http://maranta.livenet.pl/forum/viewtopic.php?p=175070#175070

Agni Sz-n pisze...

poncza wszystkie są PIĘKNE!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails