Obserwatorzy

sobota, 22 listopada 2014

Jesień...

W ostatnich dniach rozłożyła się na świecie z jej mniej przyjemnymi aspektami: mglisto, wilgotno, zimniej. Krótki dzień nie pozwala nawet na sensowne spacery. Wszędzie: w telewizji, reklamach, na blogach trwa już zmasowane "katowanie" "Bożym Narodzeniem" (zaczęło się jeszcze przed 1 listopada...).



Dzisiejsze zdjęcia to suma wypadów spacerowych z ostatniego tygodnia. Trasę nieco zmieniłam i trafiłam na konie, które niewątpliwe przyzwyczajone do dokarmiania zainteresowały się tym co robi zakapturzona istota przy płocie (robiła zdjęcia). Ze stoickim spokojem konik nie reagował na wściekłe ujadania psów, wyraźnie do niego adresowane. Kiedy nic nie dostał, po prostu odmaszerował.




A szarości jesieni też mogą być inspirujące - włóczkowo.




8 komentarzy:

jolajka pisze...

No chyba najbardziej z tego to mi sie ta inspiracja włóczkowa podoba :)
Bo na dowrze to za szaro, za zimno....

miramoran pisze...

Pani Antonino! Serdecznie pozdrawiam. Podziwiam Pani robótki, sposób na zdrowe życie, optymizm życiowy...

ankaskakanka pisze...

Fajne tereny na spacery z psem. Pozdrawiam

Kamilla pisze...

Wszedziepanujaca komercja tez mnie denerwuje, a mieszkam w Stanach to jest to juz spotegowane chyba do maksimum. Szkoda, ze i w Polsce to sie zmienia...dlatego z wielka przyjemnoscia wybralam sie z Toba na ten chlodny, jesienny spacerek, a dzianinka zapowiada sie ciekawie. Pozdrawiam i zycze milego weekendu:)

3nereida pisze...

To sa dziko żyjące konie ? Piękne widoki tam masz .Zawsze jak ogladam foty jesienne to widze gotowy dobor kolorow , ale o szarosciach tak nie pomyslalam . Po raz kolejny otworzylas mi oczy .

Antonina pisze...

No widać, tam jakąś zagrodę. Miejsce ogrodzone, konie chodzą wolno po terenie.

nuta pisze...

idealnie dobrane kolory na tym czymś dzierganym:)Dziś u mnie na chwilę wylazło słońce!!!Pozdrawiam!

Marta K. pisze...

Pomimo braku słońca podoba mi się ta jesień, jest taka nostalgiczna i skłaniająca do przemyśleń i refleksji. Serdecznie pozdrawiam:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails