Obserwatorzy

środa, 19 września 2012

Bluzka - jeszcze letnia

Panie pokazują już zdecydowanie jesienne dzianiny, a ja jeszcze na chwilę zatrzymam lato. Tę bluzkę zrobiłam jeszcze w sierpniu, jednak nie miałam do niej przekonania. Zresztą bawełna jakaś pechowa była, chociaż ma ładny, perłowy odcień nadany dzięki wiskozowej nitce, nic mi z niej nie wychodziło. Zaczynałam chyba z pięć wersji różnych bluzek (przez ostatnie trzy sezony letnie) i zatrzymywałam się na etapie pleców. Nic mi się nie podobało. Ta bluzka została sfinalizowana, jednak przekonania do niej nie mam i dlatego tak długo jej nie pokazywałam.

 Druty 3,5 mm; włóczka"Tropica": 77% bawełna, 33% wiskoza; 120m/50 g; zużycie 300 g

Bluzka jest robina od góry, projekt oparty na "Pati", tylko większy rozmiar i inny wzór.

 Detale
 
Zbliżenie wzoru szlaczków

20 komentarzy:

tojatenia pisze...

Czasami tak jest, że robi się coś, nie wychodzi, a na koniec jest coś fajnego. I ta bluzeczka jest bardzo fajna.
Pozdrawiam.

janielka pisze...

boska.;)

Gosia pisze...

Bardzo mi się podoba - prostota i elegancja! :)

violetta666 pisze...

Bluzeczka bardzo mi się podoba jest taka delikatna, a nawet napiszę romantyczna;)) pozdrawiam Viola

anust pisze...

Bardzo kobieca bluzeczka, swietna:)

gosiaB pisze...

Oj! prułaś, prułaś... ale w końcu wyszedł ideał. Śliczna jest, po prostu. Kobieca i wogóle... aż się chce zakrzyknąć w ten jesienny poranek "lato wracaj!!!"
Pozdrawiam
Gosia

Lucynka pisze...

Bardzo ładna bluzeczka:)Pozdrawiam:)

Piuma (Asia) pisze...

Śliczna i te detale! Pozdrawiam

Joanna pisze...

Śliczna bluzeczka, bardzo delikatna i szykowna :)szczególnie urzekają mnie rękawki w Twoich bluzeczkach
Pozdrawiam

Zulka pisze...

Ale ładnie wyszła, taka delikatna.

Hanka pisze...

Mnie się bluzeczka podoba, a robienie od góry to dla mnie czarna magia :)) Pozdrawiam

tonka pisze...

Bluzeczka bardzo ładna,nie wiem dlaczego Ci "nie leży".

Caitlin Górska Lalak pisze...

Cudna jest, bardzo podoba mi się taki rękawek.

Anonimowy pisze...

Bardzo mi sie podoba. Taka cudownie "letnia". A co do bawełny, to do tej pory leży mi gdzieś niewykończona robótka bluzeczki. Prułam chyba z 6 razy i.. ścieg wychodzi bardzo nierówno. Zastanawiałam sie nawet czy to nagle ja coś źle robię. Koleżanki w Klubie orzekły że to wina włóczki, jest nierówna. I co z tym fantem teraz począć? Może masz pomysł? Dziękuje i pozdrawiam serdecznie. Izabela

Anonimowy pisze...

Niektórzy aktorzy nie oglądają filmów ,w których grali.Tak bywa. Bluzeczka jest bardzo klasyczna i prosta, a przez to piękna.Życzę wielu jeszcze takich .

Ela P. pisze...

bluzeczka jest śliczna, mnie się bardzo podoba

Antosia pisze...

Mnie też bardzo się podoba.Kobieca bardzo, w ładnym kolorze, delikatnie ozdobiona. Będziesz ją lubić.

bean pisze...

Mnie bardzo się podoba :)

Urszula97 pisze...

jest szałowa, elegancka,

Moja działka pisze...

Bluzka super,bardzo mnie się podoba,pozdrawiam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails